Gå til innhold

Printe labels rett på DVD(?)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jepp, det er helt korrekt og de platene funker ypperlig :yes:

bare sjekk i beskrivelsen at de er printbare, har brukt både princo og ridata med printern

Endret av Snabel
Skrevet (endret)

Det var jo godt å høre :!:

noen som vet om de verbatim platene jeg linket til er helt hvite? (eller blanke eller whatever) Slik at en eller annen logo vises?

EDIT: Slik at en eller annen logo IKKE vises

Endret av SilentBob
Skrevet (endret)

Disse platene du refererer til ER helt hvite, og er printbar helt inn til senterhullet :yes:

Glemte en ting...INGEN logo eller lignende vises :thumbup:

Endret av Back-Up
Skrevet

Hvilket program var med IP3000, SilentBob?

Har en i865. Der var det med CD label print 1.0.0. Det som er ergelig med dette programmet er at man får ikke skrevet helt inn mot senter på platen. Noen som vet om et program som gjør det? Tenker da på å skrive rett på platen.

• 3 uker senere...
Skrevet
SilentBob Skrevet 24/02/2005 : 13:51

var med cd-label print 1,0,2

Jeg får skrevet helt inn til senter av platen, men får en liten hvit sirkel helt ytterst 

Hvordan greier du det. Jeg greier å printe helt ut til kanten, men ikke helt inn til senter. Stopper 10 mm fra. Får ikke justert nærmere. Hvor er det du justerer ??

Arne M

Skrevet
SilentBob Skrevet 24/02/2005 : 13:51

var med cd-label print 1,0,2

Jeg får skrevet helt inn til senter av platen, men får en liten hvit sirkel helt ytterst 

Hvordan greier du det. Jeg greier å printe helt ut til kanten, men ikke helt inn til senter. Stopper 10 mm fra. Får ikke justert nærmere. Hvor er det du justerer ??

Arne M

Trykker på "Select Paper" --> "CD Label Print" -->"New"

Da kan du lage en "User Defined" hvor du setter outer til 118mm og inner til 17mm. Men på 17mm så skriver den litt innenfor det hvite, så jeg har justert denne til 20mm på "Adjust Circle Cize"

mvh SilentBob

Skrevet

SilentBob Skrev 24/02/2005 : 14:40

Trykker på "Select Paper" --> "CD Label Print" -->"New"

Da kan du lage en "User Defined" hvor du setter outer til 118mm og inner til 17mm. Men på 17mm så skriver den litt innenfor det hvite, så jeg har justert denne til 20mm på "Adjust Circle Cize"

Det fungerte utmerket. :w00t:

Mange takk. :thumbup:

Arne M

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...