Gå til innhold

netshop.no sendte meg feil powersupply


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dem kan det, men:

 

prisforskjellen på de 2 psu er 250nok, siden det er dem som har gjort feil er det vel dem som må betale porto hvis du skal sende den tilbake, også skal dem sende deg det exemplaret du skulle ha hatt.

 

Sier vi (grovt) 100,- frakt hver vei + lønn til de ansatte som skal styre med retur. Samt en kunde som blir litt irritert over å må vente en 3-4 dager ekstra før han får maskin opp å gå.

 

tror du får beholde den om du sender dem mail og forklarer situasjonen

Endret av PumpAction
Lenke til kommentar
hei, jeg bestilte et OCZ ModStream strømforsyning 450W fra netshop for noen dager siden.

 

LINK til powersupply

 

men så sendte de meg den samme typen med  520W for samme prisen.

 

kan de kreve det tilbake vis de finner ut at de har sendt feil'?

Hey ! Du må ha fått mitt PSU :-(

 

Jeg bestilte 520W, men tror jeg har fått 450W...

 

Husker du det lille, røde, runde klistremerket på esken under plasten ?

 

På esken min står klistremerket foran 450 W, regner med at dette betyr

at PSU er 450W, eller tar jeg feil ?

 

På esken UTENPÅ plasten er det derimot satt på et retangulært merke med bl.a strekkode, Prod.nr 15205, Batchnr 12641 og beskrivelse med norsk tekst "OCZ Modstram strømforskyning 520W ATX/BTX/PCI Express/SATA", utenpå plasten er det også påklistet et stjerneformet klistremerke med "12V Peak Output 35A"

 

Stoler egentlig mest på merket under plasten, regner med at pakken er feilmerket i Norge. Skal snakke med netshop i morgen slik at jeg evt slipper å åpne pakken før evt retur.

Endret av lurerpaa
Lenke til kommentar

Syns det ikke blir rett at du må sende den tilbake siden det er Netshop som har gjort feil, siden 3-4 dager uten datamaskinen kan ødelegge for viktig arbeid som skulle vært gjort eller skolearbeid.

Du bør bare være glad for at du fikk feil syns jeg :) !

Og til stakkarn som fikk svakere psu enn han bestilte så syns jeg han burde få tilsendt den riktige med overnatt-post og få betalt frakten til den feilsendte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...