ivanp Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Jeg har nettop installert x800SE og av og til restarter bare pc seg uten videre -Primary master fails kommer også opp, men ved boot funker alt fint. Jeg har også nettop installert Audigy 2 ZS. Hvilken driver er best for X800SE? må jeg eventuelt også avinstallere gamle drivere 1? Jeg kjøpte med en vifte til dette kortet men får ikke fjernet den gamle pga det er plastikk dingser som holder fast den gamle viften og de er utvidet på undersiden av skjerkortet (fjær står også mellom) Hjelp meg så jeg kan få en SPILLBAR HELG!!
Deadringer Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 (endret) ja :!: du må slette gamle drivere! gjør du ikke det blir det bare kluss! edit: angående vifta. du bare dytter sammen plast dingsene, og dytter. da skal de og vifta løsne Endret 29. januar 2005 av headcleaver
ivanp Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 korsn driver passer best? 5.12? er så mange forskjellige, vanskelig å vite om catalyst center har driver med osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå