eln Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 Etter at hovedkortet på mitt tok kvelden kobblett jeg sammtlig deler over på ett msi hovedkort. Det jeg sliter med her er at skjermkortet er volsomt underklokket. Core justeringen går ikke lengere opp enn til 67mhz, og minne opp til 278 effektivt. Noen som har noen tips? BILDE Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Jeg ville kanskje brukt programmet "driver cleaner" og fjernet alt av drivere, samt alle "tweake" programmer til kortet. Installer disse på nytt; Hvis ikke det blir bedre, ville jeg formatert hd'en før jeg sendte det tilbake til butikk..... Håper du finner ut av det Endret 29. januar 2005 av torkelma Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg skal si deg akkurat hva som er feil. Powerstrip. Det fungerer ikke på FX-serien. Du må bruke RivaTuner eller noe sånt, for å få det riktig. Powerstrip lyger om diverse ting på FX kort. Opplevde det samme med mitt skjermkort. Lenke til kommentar
eln Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 Skal teste, kommer tilbake med oppdatering seinere. Må bort en tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå