Gå til innhold

Trenger Final beta account :P

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Trenger accout jeg og hvis noen har en som de ikke bruker, Hadde vært kjempeglad om jeg kunne fått testa det, ser sinnsykt bra ut, + at det bare er beta, og jeg har ikke hørt om noen store feil til nå ( i de 2-3 neste patchene ) og hadde det v'rt feil hadde de blitt fixa fort.

PM ME

Takk på forhånd

Endret av Specter
Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen her som er dødsgreie og kan gi meg en account som de ikke bruker, skulle så gjerne likt å prøvd det! :( sitter her klar med full install osv, mangler bare account :yes:

pm meg om det er noen som har en til overs :love:

Skrevet (endret)

Jeg har en beta konto til overs. Mail meg på ....

Første mann til mølla, men hvis du er en spiller som vet hva RP er, og skriver litt om planer for dette i retail, så går du foran i køen :)

EDIT: Ok, jeg har fått nok frivillige :) Beta konto er ikke lenger tilgjengelig.

Endret av sphair
Skrevet
Jeg var ikke for sent ute, men det var brodern, og han er litt sur for at jeg ikke ga han beskjed. Hvis noen har en konto til overs, send pm :).

Er fortsatt på utkikk etter en konto. Kanskje noen har spilt på sin konto og funnet ut at de ikke gidder å spille mer/ikke har tid?

Takker på forhånd.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet (endret)

Please da!

Gi meg en account..!

Så kan dere heller få noe tilbake en gang.

Kan skylde deg noe ca.

Please.. bare pm 

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Skulle ønske jeg også kunne hatt fått en konto også. Så jeg kan finne ut om jeg skal kjøpe det eller ikke?? Det koster jo penger å spille. Så 10 dager gratis hadde vært finne greier å kunne prøve det på!!!

Vel, er det sant at når du har registert spillet at du får 1 måned gratis for å spille det???

Skrevet

Det blir hektisk når retail kommer ut :p må nok ta farvel med venner og kjente..

Kommer til å gro fast til stolen.. men, men.. Sånn er det med den saken :tease:

Skrevet

Litt feil tråd kanskje, men jeg fikk meg en second phase konto, MEN jeg har glemt passordet. Finner ingen password recovery for EU betaen, men det blir nevnet i read me fila. Mao, har noen sett noe slikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...