Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

CNet CWR-854 tok kvelden, bytte til ny

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg for en tre måneders tid siden en CNet CWR-854 router. For to måneder siden tok jeg denne i bruk, og nå har den altså tatt kvelden. Lysene «tar bølgen» fra venstre til høyre konstant, og alt kobler inn og ut hele tiden.

Så da tenkte jeg at jeg skulle sende dritten tilbake til Komplett, og om jeg er heldig kanskje få en ny en i retur. Så da blir spørsmålet: Hvilken?

Den må kunne fungere som aksesspunkt/gateway, siden jeg etter alt å dømme skal bruke den i tillegg til en annen router fra ISP, som inneholder skjult informasjon som i det hele tatt gjør at jeg kommer meg på internett.

Kriterier:

• Ca. 700,- @ Komplett
  • WEP, skjult SSID, MAC-filtrering, PPPoE, og mer om mulig
  • Kvalitetsmerke
  • 54Mbps, god sendestyrke
  • Brukervennlig og intuitivt administrasjonspanel
  • Vanlige porter i tillegg til trådløst (3-4 stk)

Og for de som var i tvil, ja, jeg er altså ute etter anbefalinger til en ny router.

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så på denne 3Com-en i stad, og den så jo grei ut den. Over 100 kr dyrere hos Komplett enn i den billigste webshoppen, men det blir forhåpentligvis gratis, så det gjør ikke så mye.

Noen som har noen innvendinger mot denne? Andre merker/modeller som er bedre osv?

Så også litt på denne SMC-en, som også er printserver, noe som ville vært utrolig kjekt her. Men den blir kanskje litt dyr i forhold til retur... :shrug:

Endret av Mr.Berg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...