Adoon Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 JEg sitter i lan med en, men når jeg prøver komme "innpå" pc1 hans, (fildelinga hans) "\\navnetpåpc1" så må jeg taste inn passord, samme må han når han skal innpå meg, hvordan kan jeg få bort dette passordet?? Mvh Adoon
Moltrez Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Opprett en konto med f.eks navnet "Gjest". (Brukenavn og Passord på Kontroll Panel) Så deler du en mappe til alle sammen. Din venn skriver "\\Ditt-pc-navn" og logger seg inn som "Gjest". Tror det skal funke, er ikke 100% sikker, men tror det
Adoon Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 hmmm, prøvde det nå, men når jeg prøver gå inn på han, får jeg feilmelding, det samme får han når han prøver å komme inn på meg! vi har begge satt inn gjest konto :Feilmelding: "\\crunk er ikke tilgjengelig. Du har kanskje ikke tillatelse til å bruke denne nettverksressursen. Kontakt administratoren av serveren for å finne ut om du har tilgangstillatelser. Påloggingsfeil! Brukeren har ikke fått innvilget forespurt påloggingstype for denne datamaskinen." hjelp? hehe takk
zhitler Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Riktig det,bruker dere Xp? Må dele mappene som sagt,høyreklikk-sharing and security:)
zhitler Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Når det er dere kan dere bare fjerne alle konto og ikke bruke passord.
Adoon Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 Det funka! Tusen takk for hjelpen folkens! mvh Adoon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå