Predator_89 Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Eg er ein som sitter å spiller dei nye spilla som Doom 3,Hl2,CS Source osv. men når eg har spilt toppen ein halv time slår pcen seg av. Cpuen som er AMD 64 S-754 ligger på 61 grader med vifte kjøling. og skjermkorte mitt ligger på 67 grader med ekstra vifte ( zalaman 92x92 ) på 26 db med 56 kubikmeter i sek. Eg lurer på om eg ska klage på skjermkorte eller om eg skal kjøpe ny kjøling. kva skal eg gjøre?? eg har nettopp fått nytt utstyr til å spille på og den går bare ann å se film på
bensinkanna Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 (endret) Trur det er cpuen som blir for varm, skjermkortet klarer nok 70c. Selv om det er litt i meste laget. Har du clocket skjermkortet, det var veldig varmt til den kjøleren å være EDIT: aldri over 50c med mitt x800pro@xtpe. ATi5 vifte Endret 28. januar 2005 av bensinkanna
Traxco Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 67 grader med ekstra vifte ?jeg kommer nesten aldri over 50grader(6800 GT) høres iallefall mye ut.hvordan er det med kjøling inne i kabinetet ?,du bør ha 2-3 vifter som holder tempen nede..
Predator_89 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Skrevet 28. januar 2005 men eg har kansje tenkt på vannkjøling i heile pcen. eg har prøvd med vifte kjøling i pc.. det er dårleg syns eg. men eg kjøpte ein pakke løsing ifrå kompett med alt inni cpu med kjøler, hovudkort og ram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå