Leneja Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Hei, Jeg avinnstallerte mitt virus program McAfee med legg til/fjern måten i Xp. Dette gikk greit, men da noe gikk galt med ett annet program måtte jeg tilbakestille pc'en til en annen dato. Da jeg så starte pc'en virket selvsagt ikke virus prog.som det skulle og jeg får nå opp feil meldinger på at noen filer mangler osv. Alt jeg vil gjøre er å fjerne disse meldingene og virusprog. fra pc'en. jeg hadde tenkt å innstaller ett annet virus prog. Men nå virker ikke legg til/fjern måten i Xp pga manglende filer. Hvordan får jeg fjernet McAfee manuelt?
pmarius Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Det problemet du beskriver der er grunnen til at jeg aldri bruker window's systemgjenoppretting. Det du må gjøre nå er å slette alle mappene fra Programfiler-mappen som har navnet McAffee i seg, og alle andre mapper med filer fra programmet. Åpne registerredigering (Start ->Kjør ->Regedit) etterpå, så søker du etter McAffee og andre ord du kan komme på som leder til restene etter virusprogrammet og sletter de nøklene som kommer opp. Kan godt hende du fortsatt ikke får fjernet alt på denne måten heller, og det lureste da er vel å installere programmet på nytt igjen - og så avinstallere det etterpå. En anne mulighet er jo å gå enda lenger tilbake i tid med systemgjenoppretting, tilbake til FØR du installerte McAffee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå