prolux Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jeg gikk i går til innkjøp av spillet Ski Racing 2005 feat. Hermann Maier. Dette spillet var helt enormt bra. Terningkast 5,5 / 6 fra meg. Mine karakterer: GRAFIKK: 5 LYD: 5 UTHOLDENHET: 6 SPILLFØLELSE: 6 Ble sittende å spille i 3 timer uten pause i går. Det er lenge siden det har kommet et like bra sportsspill. Noen andre som har det (ikke demo). Si hva du/dere synes om spillet.... Er du på jakt etter et veldig bra og underholdene sportspill så er dette verdt hver en krone. -------------------------------------------------------------------- Kjøpte det på www.gamezone.no pris. 279,- + porto Det kommer på 309,- dersom du betaler med Visa. ca. 350 dersom du skal ha det i oppkrav.
avtalegiro Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jeg gikk i går til innkjøp av spillet Ski Racing 2005 feat. Hermann Maier. Dette spillet var helt enormt bra. Terningkast 5,5 / 6 fra meg. Mine karakterer: GRAFIKK: 5 LYD: 5 UTHOLDENHET: 6 SPILLFØLELSE: 6 Ble sittende å spille i 3 timer uten pause i går. Det er lenge siden det har kommet et like bra sportsspill. Noen andre som har det (ikke demo). Si hva du/dere synes om spillet.... Er du på jakt etter et veldig bra og underholdene sportspill så er dette verdt hver en krone. -------------------------------------------------------------------- Kjøpte det på www.gamezone.no pris. 279,- + porto Det kommer på 309,- dersom du betaler med Visa. ca. 350 dersom du skal ha det i oppkrav. Jeg har spillet og er fullstendig enig med deg!Min mening er at dette er det beste sportsspillet ever. Man føler virkelig at man står på ski, og at inngang/utgang av hver port teller.Lett å bli hektet her ja. Vil sende en kaktus til han karen som anmeldte spillet her.Score 6 av 10 er etter mitt syn helt på jordet. Det har vel knapt nok noen gang vært et spill som har et så fantastisk gameplay som Ski Racing 2005.
GoldlaXiE Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Finns det ein demo av spelet? Eventuelt kor?
mcgroven Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Finns det ein demo av spelet? Eventuelt kor? Demo av spillet finner du her: http://gamer.no/art.php?artikkelid=11813
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå