Gå til innhold

Noen som har testet Pyro Tycoon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hørt om spillet Pyro Tycoon.

Det skal være et spill som man skal lage/bygge fyrverkeri.

Så litt kuult ut...

Noen som har dette spillet eller har testet det ?

Skriv hva du/dere synes om det.

Websiden til spillet: (kun tysk)

http://www.pyro-tycoon.de

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I roller coaster ycoon 3 kan man lage sinntykt bra fyrverkeri da!

Kan se det fra veldig mange kule vinkler som gjør det helt fantastisk....antar at de bruker samme grafikk motor i pyro tycoon?!

EDIT: tror foresten spillet bare er på tysk?! :no:

Endret av Fat_ASS
Skrevet

Vel nå har jeg prøvd pyro tycoon! å ut fra det bittelille jeg skjønte ut av det så va jeg ikke så veldig imponert...

Men hadde jeg kunnet tysk så hadde det sikker vært kulere da det virker som at man må tjene penger på en eller annen måte for å få råd t nytt fyrverkeri å reise andre plasser...

Virker som at man skulle utvide seg fra bare å jobbe i tyskland (som man selfølgelig startet i) til og jobbe rundt om i verden...

Man må altså bynne i det små å jobbe seg oppover for å få råd t de virkelige store arrangemangene...

Det som virkelig virket kjipt på spillet at når du skulle se på fyverkeriet du hadde laget så fikk du opp en fast bakgrunn( i forferdelig dårlig kvalitet), også smalt bare fyrverkeriet sånn plutselig rundt om på bakgrunnen!

Ikke mye å bli imponert av akkurat...

Mye bedre å bare lage litt fyrverkeri i rct3 da du kan se fra hvilken vinkel du vil å alt er i full 3d!

Men vis man ikke er så opptatt av eye candy så tror jeg simulatoren i spille er ganske underholdene! virker som at de har lagt mer vekt på simulatoren av at du driver en liten fyrverkeri oppsett-bedrift eller no, enn selve fyrverkeriet!

Nå kan jeg ha tatt en del feil da jeg ikke kan et ord tysk men ut fra det jeg kunne se så virket det sånn at spillet var bygd opp mer eller mindre slik jeg har forklart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...