Gå til innhold

programm vare til bluetooth fjernkontroll


ExuZ

Anbefalte innlegg

hei, har søkt en del på nettet nå etter et programm som gjør at jeg kan kontrollere winamp med mobilen.

har funnet en del kilder som tyder på at det skal gå an, men det eneste programmet som jeg fant fikk jeg ikke til å virke.

 

er usikker på om jeg må ha noe ekstra programm vare på mobilen for å gjennomføre dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du en SonyEricsson-mobil med BT er dette enkelt.

 

Prøv f.eks. http://www.christersson.org.

 

Har du en ikke-SE-mobil kan det være noe mer knot - det kreves da at mobilen din støtter de rette BT-profilene (og faktisk har javax.bluetooth i J2ME-implementasjonen). Min flotte Siemens S55 har f.eks. ikke dette.

 

Har du i det hele tatt prøvd å google etter "winamp bluetooth remote"???

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes noen slike programmer til Siemens S65? Var inne på sonyericsson sine hjemmesider, og der hadde de programmer man kunne laste ned via WAP for å styre diverse ting på PC'en, men det gikk ikke an å laste ned noen av de, da det bare sto "innholdet støttes ikke" på telefonen min :ermm: er det noen som vet om det finnes tilsvarende til min telefon eller?

Lenke til kommentar

joda det funket det, men det var bare ikke like genialt som jeg hadde forestillt meg.

en av de store ulempene var at en må bruke pcen til å koble til telefonen så jeg kan liksom ikke bare gjemme vekk tastatur og mus

neste kjipe ting er at når jeg skal hoppe til en random neste sang så hopper den bare 4 sanger frem og ikke noe random i det hele tatt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...