Gå til innhold

Venteliste på netshop og 1557-GLS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til netshop; Min bestilling jeg la inn 17 Januar tror jeg, gikk akkurat opp til 5 februar som en usikker dato.

Hvis dere har akkurat fått inn mange GLS'er, i tillegg til noen som ikke er kjøpt ennå, burde det ikke være mulig få en bestemt leverings dato snart? Begynner å bli rimelig utålmodig når jeg ser andre har fått sin allerede.

Lenke til kommentar
Vi har i skrivende stund 8 stk. ledig av ett parti vi skal få inn til uken, så ved rask bestilling kan du forvente leveranse fra oss til uken.

 

Mvh Netshop

Jeg bestilte ikke så tidlig som andre her på forumet, men hadde likevel regnet med å få tilsendt maskinen i riktig tid. Det er vel ikke netshops feil at de ikke får tak i maskinene, men syns at de burde komme med en unnskyldning eller noe. Vurderer faktisk å avbestille maskinen dersom de ikke snart kommer med en beklagelse, og det er det flere kompiser av meg som vurderer også. Burde selvsagt ringt de selv og fortalt dette, men nå har jeg hvertfall sagt det her. Så dersom netshop vil beholde min og andres bestillinger syns jeg de burde foreta seg noe snart..

Lenke til kommentar

At Aopen forandrer leveringsdatoen til netshop og derfor datoen maskinen kan bli levert til kundene er noe en nesten bare må regne med. så lenge det ikke står "På lager" eller bekreftet mottaksdato eller lignende synest ikke jeg at Netshop trenger å si unnskyld til noen.

 

Det står nok og på hjemmesidene at "forventet leveringsdato" kan endre seg.. er jo en grunn til at det heter forventet...

Lenke til kommentar
At Aopen forandrer leveringsdatoen til netshop og derfor datoen maskinen kan bli levert til kundene er noe en nesten bare må regne med. så lenge det ikke står "På lager" eller bekreftet mottaksdato eller lignende synest ikke jeg at Netshop trenger å si unnskyld til noen.

 

Det står nok og på hjemmesidene at "forventet leveringsdato" kan endre seg.. er jo en grunn til at det heter forventet...

Du har et poeng der, men nå sier jo tross alt netshop i en av postene ovenfor at de har åtte stykker ledige, og at dersom man bestiller kan man forvente å få de til uka.

 

Men dersom de oppriktig trodde at dette var tilfelle er de litt tilgitt hvertfall :)

 

Noen som har ringt Aopen for å spørre etter leveringstid?

Lenke til kommentar

Det partiet vi nevnte som skulle komme denne uken kommer i morgen, så det ser ut til at vi har vårt ord i behold inntil videre hvertfall ;) Kan selvsagt skje at traileren velter eller noe altså, men de er i hvertfall i Norge i skrivende stund så da er sjansen relativt høy for at det går i orden.

 

Mvh Svenn-Aage, Netshop.

Endret av Netshop
Lenke til kommentar
Det partiet vi nevnte som skulle komme denne uken kommer i morgen, så det ser ut til at vi har vårt ord i behold inntil videre hvertfall  ;)  Kan selvsagt skje at traileren velter eller noe altså, men de er i hvertfall i Norge i skrivende stund så da er sjansen relativt høy for at det går i orden.

 

Mvh Svenn-Aage, Netshop.

Det er konge, men hvem er det som i så fall får tilsendt sin bestilling. Alle som bestilte før den øverste posten din der du nevnte at det var igjen åtte stykker, eller bare de som har bestilt i starten/midten av januar? Ikke for å være egoist, men må innrømme at jeg er mest interessert i når jeg får min :blush:

 

edit: skrivefeil

Endret av Palantir_
Lenke til kommentar
Det partiet vi nevnte som skulle komme denne uken kommer i morgen, så det ser ut til at vi har vårt ord i behold inntil videre hvertfall  ;)  Kan selvsagt skje at traileren velter eller noe altså, men de er i hvertfall i Norge i skrivende stund så da er sjansen relativt høy for at det går i orden.

 

Mvh Svenn-Aage, Netshop.

Vel, holdt ordet var vel kanskje å gå litt langt. Står tross alt lenger opp i posten at de som bestilte der og da, ville få sin denne uken. Jeg bestilte for godt over 2 uker siden, og har fremdeles ikke sett noe til min maskin.

Men hvis dere holder ord, så har jeg den vel i posten lørdag. Så nå får vi se hvordan det går.

Ser på det som lite sannsynlig at jeg får en pakke på lørdag hvis dere ikke får inn maskinene før i morgen.

Dette ble litt mye klaging kanskje, men begynner å bli litt trøtt av all ventinga, uansett hvem som gjør leveransen tregere.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar
Det partiet vi nevnte som skulle komme denne uken kommer i morgen, så det ser ut til at vi har vårt ord i behold inntil videre hvertfall ;) Kan selvsagt skje at traileren velter eller noe altså, men de er i hvertfall i Norge i skrivende stund så da er sjansen relativt høy for at det går i orden.

 

Mvh Svenn-Aage, Netshop.

Er dette da 64mb minne versjonen da? For jeg sendte mail med dere her om dagen og en av salgsjefene svarte meg. Og da hadde han akkurat snakket med leverandøren, og da hadde de sakt at det ikke kom før neste uke. Dette gjelder da 128mb minne versjonen. 64mb minne versjonen skulle de få denne uka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...