Grundig Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 (endret) Heisann. På skolen der jeg går er det slik at når man åpner FireFox er det to faner som åpnes som standard. Jeg vil gjerne få til dette på min egen, men er ikke sikker på hvor jeg stiller inn dette. Er det en exstention som skal til, eller er det andre steder det kan fikses på? Endret 1. februar 2005 av Grundig
Grundig Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Er det altså ingen her på forumet som vet hvordan dette gjøres?
Dell_Inspiron Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Tabbrowser extension, ellers så skal det i den siste versjonen være mulig å velg single window mode (eller noe sånt) under preferences.
teveslave Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 www.enside.no|www.enannenside.no du bruker altså knappen til venstre for 1-tallet mellom adressene.
Dahl Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Åpne de sidene du vil ha som startsider, og gjør følgende: Tools > Options > General > Home Page > Use Current Pages.
StarAngel Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 (endret) EDIT: noen fant ut svaret Firefox er genialt Endret 1. februar 2005 av StarAngel
Grundig Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Tusen takk Visste det var noen her inne som kunne det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå