Gå til innhold

Avbestilling på hpx.no


Anbefalte innlegg

Saken er den at jeg har bestillt Sennheiser HD555 hodetelefoner fra hpx.no, men har nå tenkt å avbestille disse fordi jeg skal kjøpe Sennheiser HD595. Men til min store forskrekkelse ser jeg ingen plasser på siden deres hvor jeg kan avbestille. I mailen min er det heller ingen ting om avbestilling! Hjelp?

 

Edit: Koster det å avbestille?

Endret av FosFat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Den beste måten å avbestille på, er å sende oss en e-post med kundenr og ordrenr. Du vil få motta en e-post fra oss for å bekrefte at vi har fått den, og gi deg et svar på din henvendelse. Det som også er viktig når det gjelder avbestilling, er at man gir beskjed før varen blir sendt avgårde. Når vi har varene på lager, og ordren kommer i "god tid" før Posten blir hentet, blir dette kjørt ut samme dagen, og som kjent er det jo kostnader bundet til fraktene, både til kunde og ekstra gebyrer for avsender når denne kommer i retur.

 

Mvh

 

Kundeservice HPX.no

Lenke til kommentar

Kundeservice HPX: Jeg fikk ikke kundenr! Fikk bare varenummer. Og den mailen jeg fikk hvor det var en fil med leveringsbekreftelse og referansenummer gikk ikke an å åpne på min data grunnet manglende program.

 

Edit: prøve i både Adobe Acrobat Reader 6.0 og wordpad men ingen greide å lese av fila.

Endret av FosFat
Lenke til kommentar
HiperLAN AS

Haraldrudveien 10

0581 Oslo

Tlf: 22 88 58 30

Fax: 22 88 58 01

E-Post: [email protected]

 

Orgnr: 984230303

 

 

Herregud, plukk opp telefonen og ring, så er saken ute av verden på ca 3 minutter.

Vel ringte i går, men det var i seks tiden så da regner jeg med at de ikke var på jobb siden de ikke svarte. Skulle til å ringe i dag med det ble ikke noe av det på grunn av at jeg kom sent hjem fra skolen og måtte rett på trening. Men skal gjør det i morgen da hvis det er den letteste måten!

Endret av FosFat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...