espkul Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Hjelp til GTA: SA jeg har kommet så langt at jeg har kommet tilbake til Los Santos med Sweetie...etter noen oppdrag skjer det ingenting, og da jeg går til sweetie står det bare at jeg må ta over flere områder fra Ballas folka...Hvor mange slike områder må jeg ta...alle??? og er det lenge igjen før jeg har runna spillet??
Dʋgɢtung Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Hvis jeg ikke husker helt feil, er det ikke snakk om å ta over veldig mange områder. 4-5 stykker var det jeg tok over mener jeg å huske. Jeg tror du har ganske mye igjen av spillet, men som sagt husker jeg ikke 100%.
mikaragua Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Du må hvertfall ta over en del områder til, husker ikke eksakt hvor mange. Det er ikke så veldig mange oppdrag igjen, men noen er det. Akkurat hvor mange kan du finne ut på internett.
Cuneax Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Å ta over de områdene er dritkjedelig. Noe av det kjedeligste med hele spillet.
Rookie_NO Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Å ta over de områdene er dritkjedelig. Noe av det kjedeligste med hele spillet. Jepp, enig! Og det er IKKE mange missions igjen, i hvertfall ikke i forhold til hvor mange du har tatt for å komme dit du er...
aragorn_sonofarathorn Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 du har et mission igjen etter du har gerid noen gjengområder: End of the line. Dette oppdraget er todelt, derfor er det ganske lett.. Etter dette er du ferdig med historieoppdragene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå