Gå til innhold

Xbox Chip - Anbefalinger?


Thewiz

Anbefalte innlegg

Du trenger sannsynligvis en autoinstaller. Heter vel slayer evox installer elns. Husker ikke, og liker ikke autoinstallere.. Google er et fint verktøy :)

 

For apps osv starter opp mirc, #xbins @ efnet

 

Edit: Fjerna litt pga muligens i strid med rettningslinjer..

Endret av _LA_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kanskje litt smått!... men nå som du vet hva som skal til... Du kan jo øve deg på å lodde litt forsiktig... Ville ikke begynt på Xboxen... men du kan jo sende boxen til meg... jeg bor i stavanger... litt langt kanskje... Mulighet da! sikkert noen som modder i Trondheim også da!

Endret av H2H
Lenke til kommentar

Dersom du ikke vet dette, foreslår jeg at du ikke foretar modden.

 

Regel numero uno: Hvis du ikke vet åssen du gjør, IKKE GJØR DET! Etter å ha lest denne tråden er jeg veldig redd for at resultatet er at du sitter igjen med en ødelagt XBOX - som du ikke vil få noen garanti på.

 

Og ja; Når man lodder, bruker man loddetinn (så lenge det er snakk om elektronikk).

 

Denne tråden bør nesten stenges for å beskytte TheWiz mot seg selv - folkens, følg med og bruk rapporter-funksjonen om dette utarter seg mer.

 

TheWiz: dette er et MEGET velment råd!

Lenke til kommentar

Jeg fikk chippen i dag, den er jo dr**t liten.

Jeg vet ikke om jeg klarer det, loddepunktene på chippen er for liten snakk om 2-3 mm. :(

 

Edit: jeg fikk bare to ledninger gul og grønn, er dette riktig? Skal det ikke være tre eller fire ledninger?

Endret av Spidy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...