Gå til innhold

nye fisker, og trenger ny kritikk ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nr2: ikke så ille utgangspunkt. men savner noe so holder komposisjonen på plass.. blir for løst og kjedelig.. stygg typografi. hvem er han gamlingen?

nr1: kult bilde, er det du som har tatt det eller du som sitter der? ikke så mye og kommentere ellers.

Skrevet

nr 1: Hvor har du tenkt å ha innholdsteksten? Bortsett fra det var den ganske stilig :)

nr2: jeg syns det ble litt for hvit og kjedelig, også savner jeg en overskrift eller noe, det ble litt tomt på en måte

Skrevet

Jeg liker nr. 2. Stilful og ren. Er den laget med css?

Kan du/dere anbefale noen gode css linker til en Flashvetaran som vil prøve noe nytt.

Shonah :thumbup:

Skrevet

1 - Hvorfor vil du ha kritikk på et stock-bilde du ikke engang har tatt selv?

2 - Du skriver "design med mening". Hva er meningen med den eldre mannen?

Skrevet
1 - Hvorfor vil du ha kritikk på et stock-bilde du ikke engang har tatt selv?

2 - Du skriver "design med mening". Hva er meningen med den eldre mannen?

altså, hvis du hadde sett på de andre sine sider, så er det vel de fleste som har stock fotografier.. men er ikke stocket jeg skal ha kritikk på, er oppsettet. og jeg veit på 1'eren så er det ikke mye oppsett, men litt.

design med mening, hva er meningen med en krusedull isteden? jeg mener bildet gir et uttryk for alvorlighet.. endrer det til "design er alvor" :p

Skrevet
nr 1: Hvor har du tenkt å ha innholdsteksten? Bortsett fra det var den ganske stilig :)

nr2: jeg syns det ble litt for hvit og kjedelig, også savner jeg en overskrift eller noe, det ble litt tomt på en måte

1: blir vel siste nytt/innleg elns i den "fada" delen og så utvide siden nedover

2: ordnet!

Skrevet
Jeg liker nr. 2. Stilful og ren.

Det er vel ikke så vanskelig å få den silren når den kun inneholder et bilde? ;)

Skrevet (endret)

Stilful = Full av stil.

Ren = Ikke flekket/skitten ;)

En dame eller mann for den saks skyld, kan være stilfull i bare trusa.

...må bare skyte inn at dette er nr. 2 for meg

http://design.phun-ky.net/2/

altså link 1 er nr. 2

Shonah :thumbup:

Endret av Shonah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...