Gå til innhold

Elektrisk fluesmekker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VASK DEG!!!! ;D hehe..neida..

 

Finnes en type med et UV lysrør som står inni et gitter som er spenningssatt. Fluer og andre insekter blir tiltrukket av uv lys og de flyr rett inn i gitteret og blir grillet! *zap* Clas ohlson har dette..biltema..

 

 

=) Har laget en myggefanger selv, driver å tester den ut nå. Myggen blir tiltrukket av en spesiel plate og der blir de henrettet..hehe :razz:

Lenke til kommentar

Vet om de der lysgreiene. Men de er neppe så hendige og ta hånd om et enkelt ekstra tunglært individ som ikke skjønner når nok er nok :razz:

For det kommer alltid en jæv.. på kjøkkenet som skal spise syltetøy når jeg skal det.

Den der mygg greia må du forklare litt nærmere om. Hørtes interessant ut!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


Den 2002-06-16 00:21, Arctic skrev:

Hehe, vel når jeg klarte og oversette "fluesmekker" til engelsk, så har vi jo google. Electric flyswatter er tingen
:grin:
Så jeg for bestille de fra utlandet en plass.

Men vet noen om disse i Norge, så si i fra.



 

Var samme som jeg søkte på det :smile:

Problemet er at det er flere som selger den, er jo ikke lett å vite hvilken av de webshopene en kan stole på.

Lenke til kommentar

Nå har jeg motatt fluesmekkeren. Bestilte den 18 juni, kom i dag 2 juli. Har fått prøvd den litt i dag, og jeg er storfornøyd. Den slår i svime alt av flyvene krek med en lett touch i lufta. Skal man avlive, så må man grille de litt lenger. Evt slippe knappen og slå de flat. Har ikke prøvd den på mygg ennå, men regner med de er lettere og avlive en f-eks svære klegg.

Og lyden (+ litt gnister) som kommer når man treffer noe, er jo nesten det beste :grin:

 

Årets kjøp! :lol:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-02 20:15, Arctic skrev:

Nå har jeg motatt fluesmekkeren. Bestilte den 18 juni, kom i dag 2 juli. Har fått prøvd den litt i dag, og jeg er storfornøyd. Den slår i svime alt av flyvene krek med en lett touch i lufta. Skal man avlive, så må man grille de litt lenger. Evt slippe knappen og slå de flat. Har ikke prøvd den på mygg ennå, men regner med de er lettere og avlive en f-eks svære klegg.

Og lyden (+ litt gnister) som kommer når man treffer noe, er jo nesten det beste
:grin:

Årets kjøp!
:lol:


 

:cry: vil ha! hva er volt'en?

 

hvor mye kosta det? hvordan var webshop'en? frakt? toll?

Lenke til kommentar

Linken står litt lenger opp. Null moms/toll da den bare kostet $12.99. Frakt er litt dyrt. Viser til mail jeg fikk. "To ship this item Global Priority Mail (4-7 days) would be $23.00. For Air Mail (7-10 days) your charge would be $20.00." Ikke ta de fraktidene så veldig høytydelig...

Volt har jeg ikke aning om, men det er nok endel. Du holder ikke fingrene på den lenge!

Bruker 2 stk AA batterier.

 

Men egentlig litt rart hvis ikke disse finnes i europa noen steder?

Uansett, du velger nå selv om du vil lete etter den mer lokalt. Sverige kanskje?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-03 03:43, Arctic skrev:

Volt har jeg ikke aning om, men det er nok endel. Du holder ikke fingrene på den lenge!

Bruker 2 stk AA batterier.


Volt ? Ikke peiling ?

1 stk AA = 1.5V

2 stk AA = 3.0V :roll:

:lol:

 

[ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-07-03 09:32 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...