Gå til innhold

Behandlingstid av henvendelser hos Komplett (Løst)


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

 

Jeg hadde et lite problem med en angrefrist hos komplett. Sendte en mail til dem den 8. Desember. Fikk sånn autosvar-ting der det stod at en av deres konsulenter skulle besvare spørsmålet så snart som mulig. Har forståelse for at det var litt hektisk rundt juletider, men 47 dager er litt i meste laget etter min mening. Dreier seg kun om en liten dings til et par hundre kroner, men likevel.

Har noen andre her erfaring med behandlingstid på henvendelser?

 

- gordito

 

Edit: Fikk ordnet problemet nå, var en intern feil hos dem. Takk for hjelpen.

Endret av gordito
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sendte en ny en rett etter nyttår, glemte å skrive det der oppe. Får vel bare ringe da, pleier å være litt mer effektivt..

Endret av gordito
Skrevet

Normal svartid kan variere, men det skal aldri tar mer enn en arbeidsdag. Her høres det ut som om mailen din har forsvunnet i et eller annet filter (hos deg eller oss). Sender du oss nr. du fikk i autosvaret via PM, så skal vi sjekke det opp for deg.

Skrevet
Normal svartid kan variere, men det skal aldri tar mer enn en arbeidsdag. Her høres det ut som om mailen din har forsvunnet i et eller annet filter (hos deg eller oss). Sender du oss nr. du fikk i autosvaret via PM, så skal vi sjekke det opp for deg.

 

 

:hmm: Kan dere sjekke denne; Auto Replay Tracking # 742388 ?

 

Ventet ei stund på svar. :thumbup:

 

Mvh

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...