Gå til innhold

I mål med min semi-highend


Anbefalte innlegg

Jeg er endelig i mål med denne maskinen, my takket være tips her på forumet, takk for det!!

 

Eneste jeg lurer på nå er om jeg kan få trøbbel med corsair value-rammen på dette hovedkortet - noen som vet det? I så fall går jeg ett nivå opp på den.

 

Kom gjerne med synspunkter! (Gjerne FØR den bestilles, i løpet av kvelden i dag... :)

Endret av strez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minne vet jeg ikke om du kommer til å få problemer med, men noen andre har testet at det gikk fint på den tidligere versjonen av hovedkortet.

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=203816

 

Husk å samle bestillinga ned til 1 eller 2 nettbutikker, ellers blir jo fraktkostnadene enorme.

 

Det hovedkortet fra MSI er kresent på strømforsyninger, ifølge ryktene. Mest sannsynlig vil det gå fint.

Lenke til kommentar

ser ut som det blir fra databutikken.com/netshop. ingen av de har beantech-kabinettet, så må muligens bytte det ut, får se. holder på å fylle handlevognene nå. :)

 

edit: vet dere om denne viften passer på neo2-kortet?

 

edit: ser ut som om det blir billigst med netshop+databutikken.com ja.. Leter etter et verdig erstatter for beantech-kabinettet, altså et alu-kab med vifter og skuffe til HK. så på AOpen A600A, men digger ikke at det er trangt, jeg har brent meg (og noen hovedkort...) på det før... :)

Endret av strez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...