Zethyr Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 Hva med NOFX sin coverversjon av Champs-Élysées? God idé, men er NOFX franske?? Det er en morsom sang, hvertfall. Jeg trodde NOFX bare gjorde narr av Frankrike, jeg.
Hybelkanin Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Det meste fra Blut Aus Nord's nyeste skremmer garantert læreren, og er attpåtil et mesterverk. Jeg blir nesten redd selv. Fra deres hjemmeside: Axis, Inner Mental Cage.
starfish Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Hva med NOFX sin coverversjon av Champs-Élysées? God idé, men er NOFX franske?? Det er en morsom sang, hvertfall. Jeg trodde NOFX bare gjorde narr av Frankrike, jeg. NOFX er ikke franske, nei, tror ikke satyrium mente det heller. NOFX er amerikanske.
JR Ewing Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 God idé, men er NOFX franske?? Det er en morsom sang, hvertfall. Jeg trodde NOFX bare gjorde narr av Frankrike, jeg. De gjør vel det, men hvorfor ikke?
Zethyr Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 (endret) Jeg må dessverre ha noe fra 'fransk kultur'... det er vel egentlig siktet inn på alt mellom voltaire og molière, så å dra den særlig lenger enn til franske metal-band tror jeg ville være i strid med oppgaven. edit: Champs Elysées there is! Fransklæreren likte det ganske godt, selv med litt andre versjoner enn originalen av Joe Dassin, og det er jo ved å gjøre læreren blid man får gode karakterer, right? Endret 28. januar 2005 av Zethyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå