Gå til innhold

Prisreduksjon på dagens P-m


snikka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sonoma er en oppdatert versjon av Centrino PLATTFORMEN.

 

Banias derimot, i likhet med Dothan er en prosessorfamilie (som er en av de gitte komponentene som skal være tilstede for at maskinen skal oppfylle de krav som stilles for enten Centrino eller Sonoma om du vil).

 

Til dere bedrevitere: Istedenfor å "henge ut" trådstarter (MIN oppfatning av innlegg 2 og 3 i denne tråden slik de opprinnelig er/var), kom heller med litt informativ informasjon i forbindelse med spørsmålet trådstarter stilte! Kanskje dere skulle satt dere inn i informasjonen som finnes her: Intel lanserer "Sonoma"

 

MITT bidrag: Maskiner basert på den "gamle" Centrino-plattformen vil nok etterhvert synke i pris ettersom Sonoma blir utbredt på markedet.

Lenke til kommentar

Til dere bedrevitere: Istedenfor å "henge ut" trådstarter (MIN oppfatning av innlegg 2 og 3 i denne tråden slik de opprinnelig er/var), kom heller med litt informativ informasjon i forbindelse med spørsmålet trådstarter stilte!

 

Ser ingen uthenging her jeg nei. Om du ikke har sans for humor og heller ikke har plass til en godlynnet spøk i din omgang med folk,- får det være ditt problem.

 

Og hvem er bedreviter, ikke du selv men de andre? Og hvem ga info, du selv men ikke de andre?

 

:dribble:

Endret av enter
Lenke til kommentar
MITT bidrag: Maskiner basert på den "gamle" Centrino-plattformen vil nok etterhvert synke i pris ettersom Sonoma blir utbredt på markedet.

Jeg tror at vi vil oppleve en liten prisendring, men at når Sonoma-plattformen kommer for alvor vil maskinprodusentene satse på denne og vil dermed øke utvalget på slike maskiner. Ikke så stor forskjell tror jeg da...

Lenke til kommentar

Til dere bedrevitere: Istedenfor å "henge ut" trådstarter (MIN oppfatning av innlegg 2 og 3 i denne tråden slik de opprinnelig er/var), kom heller med litt informativ informasjon i forbindelse med spørsmålet trådstarter stilte!

 

Ser ingen uthenging her jeg nei. Om du ikke har sans for humor og heller ikke har plass til en godlynnet spøk i din omgang med folk,- får det være ditt problem.

 

Og hvem er bedreviter, ikke du selv men de andre? Og hvem ga info, du selv men ikke de andre?

 

:dribble:

Uthengig eller ikke, kanskje JEG misforstod (Les: "MIN oppfatning...").

Hva MIN humor angår ser JEG overhodet ikke som relevant i denne tråden, igjen; om jeg misforstod, er jeg herved den første til å beklage dette! - La oss ende dette her!

 

 

  Var ikke meningen å være slem :thumbup:

 

Du var sikkert ikke slem du heller, bare JEG som oppfattet det slik der og da!

 

 

Og så over til saken:

 

Jeg tror at vi vil oppleve en liten prisendring, men at når Sonoma-plattformen kommer for alvor vil maskinprodusentene satse på denne og vil dermed øke utvalget på slike maskiner. Ikke så stor forskjell tror jeg da...

 

Veldig mulig du har rett, eneste usikkerhetsmomentet vil eventuelt være viss produsenter/leverandører sitter på "store" lager av den "gamle" Centrino plattformen - noe som kanskje kan føre til en prisnedgang for å få dem dumpet på markedet. - Hvem vet?

Lenke til kommentar
Veldig mulig du har rett, eneste usikkerhetsmomentet vil eventuelt være viss produsenter/leverandører sitter på "store" lager av den "gamle" Centrino plattformen - noe som kanskje kan føre til en prisnedgang for å få dem dumpet på markedet. - Hvem vet?

Ja.. kan stemme det. Men jeg ville ikke ha satset på det... det kommer hele tiden noe nytt og dermed vil eldre teknologi bli billigere... at du kanskje vil kunne gjøre et godt khøp i en liten periode vil nok kunne hende. ;)

 

Jeg ville ikke ha ventet, for da er jo pcen du venter på blitt enda eldre :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...