Bandidos-Pelle Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Jeg har sinnsykt lite peil på dette feltet, så jeg spør her: Jeg har akkurat formatert disken, og skal innstallere Windows 98 SE på den. Formateringen har gått fint, men nå står det bare følgende: C:\> Jeg aner ikke hva jeg skal skrive nå. Jeg har gjort dette før, jeg har glemt det.
Bandidos-Pelle Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Skrevet 23. januar 2005 Det ironiske er at jeg prøvde det før jeg skrev her, og det fungerer fortsatt ikke. Har prøvd disse kombinasjonene: C:\>install C:\>install.exe C:\> install C:\> install.exe Prøvde på nytt nå, og fungerer fortsatt ikke: "Ugyldig bane eller kommando" eller noe i den duren, får jeg som feilmelding.
Edstro Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 (endret) Du skal først skrive stasjon bokstaven på cdromen der win98 plata står inni. feks. e: så skriver du install.exe vis ikke install.exe går så prøv setup.exe Endret 23. januar 2005 av eddielie30
Bandidos-Pelle Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Skrevet 23. januar 2005 Fant det ut selv. Måtte først restarte, deretter trykket jeg F2 for å komme i BIOSEN, der valgte jeg som 1st device: CDROM, jeg savet og avsluttet. Deretter valgte jeg "innstaller fra CD-ROM". Og the rest is story. Takk for hjelpen, kom på det selv i slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå