Gå til innhold

Spørreundersøkelse


Dan Hansen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg har merket mest med norskspråklig prog. vare er oversettelser som ikke får plass, oversettelser som er helt på trynet, og at feilmeldinger i fx office er nesten umulige å finne ut av hvis de er på norsk, ettersom all web-dokumentasjon på problemene er på engelsk, og man må ha den eksakte engelske ordlyden for å finne frem.

Go English asså. Alt annet blir bare rot.

Egentlig greit nok å ha på norsk på jobben da, ettersom det er masse gamlinger som ikke kan engelsk, men de som kjører engelsk office+win ser ut til å klare seg like bra, ettersom de ikke har behov for å kunne annet enn å logge inn og starte et par programmer.

Lenke til kommentar

Jeg skjører alt på Engelsk! Det eneste jeg bruker av norsk er Office XP Professional. Jeg bruker på PC1: Windows XP Pro Engelsk, IE 6.0 Engelsk, Office XP Pro Norsk (grunnet hjemme sider for skolen...) og masse annet dill på Engelsk.. PC2: W2K Server Multilanguage (Kjører på Engelsk, men kan vælge andre språk også..) Office XP Pro Norsk), osv. PC3: Win XP Pro Norsk, Office XP Pro Norsk, IE 6.0 Norsk, Og mest mulig norsk på den.. For det er gamlingen sin maskin... Ellers er stort sett alt jeg har av programmer Engelsk, og en del har jeg på Norsk Også.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-16 11:25, formannen skrev:

Windows 98SE - Norsk og engelsk evt. "Norwenglish"

Office XP - engelsk

Internet Explorer 5.0 - engelsk


Bruker det litt om en annen. Bruker norsk, engelsk og til og med tysk programvare.


 

Er nå oppdatert til

- Windows 2000 Pro - norsk(har engelsk også, men gidder ikke bry meg med det)

- Office XP - engelsk (men bytter til norsk i løpet av tre uker)

- Internet Exploiter 6.0 - norsk

 

Som dere ser er jeg godt over til å ha det meste på norsk... dette er ikke gjort bevist, men har tatt den CDen som ligger nærmest i øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...