Gå til innhold

Det skjer ting med hd`en min!


Anbefalte innlegg

For ett par månder siden "klikka" hardisken min i. Det er en Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB. Jeg kjøpte meg en ny hd av samme merke men 200gb. Den funker foresten helt fint. Men nå lurer jeg litt på hva som skjedde med den gamle hardisken min. Nå husker ikke jeg helt hva som skjedde og hvordan feilmelidinger som kom opp osv. Det jeg husker var at dataen ble først KJEMPE treig, jeg startet maskinen på nytt, fortsatt like treig, gjorde det ett par ganger til, og det endte med at alt "frøys" så fort jeg kom inn i windows. Det kom en feilemelding stadig vekk, men dum som jeg er husker jeg ikke hva det var :p

 

Men ihvertfall, nå har jeg litt lyst til å finne ut om hardisken er fullstending ødelagt eller om det fins en måte å fikse det på.. Det som skjer nå er at når jeg kobler hardisken til maskinen og prøver og åpne Lokal disk G. så kommer det opp en feilmeliding som sier at det ikke går ann og lese fra disk og at jeg må formatere, så formatere jeg og det samme skjer igjen. Hardisken bytter også navn hele tiden bytter mellom F og G. En annen ting, hele pc`en går drit treigt når denne hardisken er koblet til... Noen som vet hva dette dreier seg om??

 

Kjempe takknemlig for svar

 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...