CurSe Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Enten så er jeg verdens dårligeste til å søke på google,eller så finnes det rett og slett ikke ROC replays på nettet(neppe...). Jeg finner bare TFT replays,så jeg lurer på om noen vet om noen sider som har mange ROC replays som kan spilles av i 1.17?
Balle Klorin Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Det er nok et fåtall av roc replays der ute, men hvorfor foretrekker du roc replays framfor tft ?
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 (endret) Her er noen stykker: Replays på war3.no http://www.warcraftreplays.com www.replayers.com - De beste replays Hvis du leiter litt der trur eg du finn noen RoC-replays... Endret 22. januar 2005 av dedLy_sCoRpIoN
CurSe Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Skrevet 22. januar 2005 (endret) Det er nok et fåtall av roc replays der ute, men hvorfor foretrekker du roc replays framfor tft ? spiller bare ROC for tiden,derfor er jeg ute etter de replayene. TFT får vente en stund før jeg tar fatt på det. Dessuten så er det ikke problem å finne TFT replays Edit: Tusen takk dedLy_sCoRpIoN, jeg fant på replayers Endret 23. januar 2005 av CurSe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå