Gå til innhold

Endelig nytt kamera EOS 300D


Anbefalte innlegg

Da er kameraet endelig kommet i hus,nytt kamera i dag,så er det bare å knipse ivei,for å lære seg mest mulig. : :yes:

Kjøpte sort 300D med 1 GB minne kort og batterigrep.

Fint kamera, så får vi se om bildene blir like bra...

Er det noen som har noen gode tips å komme så tar jeg gjerne i mot det.

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt tips er å bli godt kjent med kameraet. Lære seg alle knappene, og deres funskjoner. Selvfølgelig, kan være vanskelig å lære seg alt med en gang, men greit å iallfall ha hørt om funskjonene.

 

Skal man ta gode bilder, er det en fordel å kjenne kameraet sitt. Kameraet er på mange måter "verktøyet" til en fotograf (sammenlign med en snekker som ikke kan sage; verktøyet er halve jobben..)

 

Håper du blir fornøyd med 300D :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk for alle svar så langt. :thumbup:

 

Nå i helgen ble det ca 200 bilder inn på pc en,ikke alle like bra men,det er jo mye å sette seg inn i.

 

Sliter litt med ISO,blenderåpning,og lukkertid og det samspillet ,men det regner jeg med kommer sånn etterhvert,kan ikke lære seg alt på en gang heller :blush:

 

Er fornøyd med kamera så langt angrer ikke et sekund på overgangen fra kompakt til speilrefleks.

 

Nå er det forresten fullmåne,får ta en tur ut og prøve og ta noen bilder :)

 

Roger

Lenke til kommentar

Hvor står månen i Bergen nå? Jeg har ikke utsikt mot øst - og det er vel der den står da....

 

Edit: "Hvor står månen i Bergen nå?" Nei, jeg er ikke forumets svar på astronomen Ødegården. Rimelig teit å antyde at månen står i en annen himmelretning i Oslo eller Hammerfest......

 

Edti 2: Bare måtte jo ut og ta et bilde jeg også nå. Man er rimelig kravstor hvis man ikke godtar denne som fullmåne??

 

maane.jpg

Endret av Dykkern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...