gorber Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 (endret) Hei! Jeg vil kjøpe meg nytt spill, og lurer på Jagged Alliance 2 Wildfire. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det for en billig og grei penge, og kjapt. Eller hvis det er noen som har et kjempegodt forslag til et kult, billig strategispill er det velkomment!, eeh, grammatisk korrekt?? Øyvind Endret 21. januar 2005 av gorber
Hammertime Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Er vel ikke så mye strategi i Warcraft 3, men fortsatt en perle! Og det koster vel ikke mange kronene nå.
gorber Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 nææh-- liker ikke spill med monstre og plasmavåpen og unaturlige graier...
Amnio Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Hvis det er morroa fra Jagged Alliance 2 du er ute etter er jo originalen med f. eks. Urban Chaos mod eller kanskje Vietnam SOG69' mod for Unfinished Business addonen til JA2 meget bra. Har testa Wildfire og etter min mening er det ikke spesielt bra i forhold til de mods jeg nevnte ovenfor. Det er også programmert litt rart, f. eks. hvis du tar Drassen med en gang etter startbyen vil ikke alle gruvene i spillet fungere, dette pga omstokka gruveledere. Et par timer senere får du gjerne beskjeden (via mail) om at du skulle ha gått til Chitzena først. Bortsett fra disse feilene og et par tilfeller av kræsjing (som sikkert er patcha nå for alt jeg vet) så vil jeg si at Wildfire var et velkomment tilbakeblikk på JA2. Dog litt vanskelig til tider. Hvis du er interessert i andre dype litt eldre turnbaserte strategispill kan jeg anbefale Combat Mission serien, Steel Panthers World At War (gratis, meget bra, men noe gammel grafikk) og Panzer General serien. Hvis du er interessert i andre spill lignende JA2 kan Silent Storm og utvidelsespakken Silent Storm: Sentinels være noe for deg, dette er et rimelig nytt spill med gode kritikker. En del eldre fra samme sjanger: X-Com: Terror From The Deep og Ufo: Enemy Unknown, men dette faller under "monstre og plasmavåpen" vil jeg tro... Kanskje også Fallout og Fallout 2, men dette lener mer mot RPG selv om kampsystemet er lignende, eventuelt Fallout Tactics selv om dette er rimelig lineært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå