jirre Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 (endret) I morgen skal jeg bytte mitt ASUS 9520 (NVIDIA GeForce FX 5600) med et Gainward GeForce 6600GT (det kortet som er ukens tilbud på komplett). Jeg er litt usikker på dette med driveren. I dag kjører jeg FX 5600 på versjon 66.93 og lurer på om jeg kan benytte samme driveren til 6600GT kortet. Med andre ord, ta ut det gamle og bare sette det nye rett inn uten å tenke på driveren. Edit: Overskriften Endret 20. januar 2005 av jirre
The Stig Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Nei, dette anbefales absolutt ikke. Avinnstaller de gamle driverene, å ta en titt her for anbefalte drivere. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=350799 Mvh Stikk
jirre Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Skrevet 20. januar 2005 Jeg trodde at begge kortene kunne benytte samme driver, eller er jeg helt på jordet?
Deadringer Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Nei, dette anbefales absolutt ikke. anbefales ikke, men du kan. men du burde slette de gamle, og installere nyere drivere
jirre Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 (endret) OK! Da venter jeg til i morgen. Jeg avinstallerer driverne jeg har og starter på ny frisk med den nye driveren som er levert med skjermkortet. Edit: Da har det blitt morgen og jobben er gjordt. Jeg avinstallerte gamle drivere med "Legg til eller fjern programvare". Deretter byttet jeg kort og startet opp. Satte bare inn CDen med nye drivere etter at XP hadde funnet ny maskinvare, og vips, så var jeg oppe igjen med nytt skjermkort. Det var forskjell skal jeg si. (I 3Dmark05 øket Score fra 341 til 3145). Endret 22. januar 2005 av jirre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå