Gå til innhold

sunbeam lazer led.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du tok dremelen og slipte. går det ikke å skruve det fra hverandre eller+

 

skal skifte ut de tre led`ene som jeg har vist med pil åsså har jeg tenkt å skifte den sorte grillen som luften blir sugd inn i kabinettet fra med en ny grill som er lakkert me uv rektiv farge.

 

 

Edit: okei eXXon du var litt raskere enn meg ;)

post-226-1106248990_thumb.jpg

Endret av Peacock
Lenke til kommentar

Ja her selv teste dette med å sette led`en rett inn i floppy kabelen, det virket godt men etter en stund sluttet den å virke.... vet ikke hvorfor. de led`ene du ser på kabinette mitt er koblet sammen til en ledning som går direkte til en molex. sånn cd-rom kontakt. derfor vil jeg gjerne fortsette med dette. :thumbup:

Endret av Peacock
Lenke til kommentar
ja vet det....... den stod kanskje i kontakten i en måned åsså døde den en dag!!!!!

sikker på at det ikke bare ble dårlig kontakt?

det hørtes nemlig ganske merkelig ut...

eller at du har satt de på 12V, for jeg har hørt at de skal lyse fint der også, men da senkes jo levetiden betraktelig...

Lenke til kommentar
ja vet det....... den stod kanskje i kontakten i en måned åsså døde den en dag!!!!!

kanskje du ikke har gjevne spenninger fra psu.? jeg har i hvertfall 5,2 V på 5v kabelen, og LEDsa mine lyser fortsatt som om de skulle ha levd det beste livet i verden, så tror ikek det har noe med det og gjøre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...