Gå til innhold

Er det en skikkelig Anarchy Online-fan her?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg prøver å komme i kontakt med en skikkelig innbitt Anarchy Online-spiller. Forhåpentligvis en som har spilt lenge og som spiller mye. Og da mener jeg mye. Du må også bo i Oslo-området. Dette er din sjanse til å gi Anarchy Online-miljøet i Norge et ansikt, og få "the word" om spillet ut til de tusen hjem.

Ta kontakt!

Mail meg på: [email protected]

Endret av Erling E.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann.

Litt off-topic.

Du fikk jobb i VG etter en periode hos Gamer, right? :)

På sett og vis. :-)

Etter å ha jobbet i Gamer.no omtrent 2 og 1/2 år, jobbet jeg som freelancer for VG Nett i et drøyt halvt år. Nå jobber jeg fulltid i VG (avisen).

Skrevet

Det kunne jo være greit å få vite litt mer om hva dette går ut på..... og forsåvidt også hva du definerer som å spille mye.... 4 timer /dag ? 8 timer ? 12 timer ?

Forventer ikke at du skal legge ut i det vide å brede, men kan jo være greit å vite litt hva man eventuellt går til.....

Skrevet

Jeg spillte AO i 2 år, og laget en bot (en robot / script) som brukes av majoriteten av spillerne i AO (IGN - Inter Guild Networks ). Jeg ble bannet/utestengt fordi jeg ikke var på godfot med en av de ansatte der.

IGN brukes forøvrig fortsatt av alle der, inklusive FC selv.

( http://www.monkerud.com ) er hjemmesiden til prosjektet.

Jeg vet alt om AO miljøet, og alt jeg ikke burde vite også av de negative tingene, så er vel neppe den rette til å gi "AO" et ansikt hvis du bare er ute etter positive ting.

Skrevet
Heisann.

Litt off-topic.

Du fikk jobb i VG etter en periode hos Gamer, right? :)

På sett og vis. :-)

Etter å ha jobbet i Gamer.no omtrent 2 og 1/2 år, jobbet jeg som freelancer for VG Nett i et drøyt halvt år. Nå jobber jeg fulltid i VG (avisen).

Flott.

Fint å høre at du har gått den veien jeg "drømmer" om. :)

Skal snart skrive for blog.vg.no. Gleder meg. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

"Da de får presentert skrekkhistoriene VG har gravd frem, hvor enkelte avslører å ha spilt «Anarchy Online» tyve timer i strekk, innrømmer de at det er litt voldsomt"

VG link.

Ikke mye "gi Anarchy Online-miljøet i Norge et ansikt" her kan man kanskje si.... :)

Skrevet

Skulle gjerne gitt det mer ansikt, men personen som skulle være med i saken trakk seg rett før deadline, så hele "casen" falt bort. Derfor ble saken litt tynnere, og jeg fikk ingen Anarchy Online-spiller.

Solid Knight: Den ser bedre ut i avisen enn på nett, men lengden er fordi VG er en tabloidavis. :-) Jeg har skrevet en sak om onlinspill her på Gamer.no som er på 9 sider:

http://gamer.no/art.php?artikkelid=5488

Skrevet (endret)

Ja men det går an å overdrive lengden og.

Tror det er mange som ga opp å lese den fordi DEN var for lang.

Endret av Solid Knight

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...