Erling E. Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 (endret) Hei! Jeg prøver å komme i kontakt med en skikkelig innbitt Anarchy Online-spiller. Forhåpentligvis en som har spilt lenge og som spiller mye. Og da mener jeg mye. Du må også bo i Oslo-området. Dette er din sjanse til å gi Anarchy Online-miljøet i Norge et ansikt, og få "the word" om spillet ut til de tusen hjem. Ta kontakt! Mail meg på: [email protected] Endret 20. januar 2005 av Erling E.
djorgen Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Heisann. Litt off-topic. Du fikk jobb i VG etter en periode hos Gamer, right?
Erling E. Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 Heisann. Litt off-topic. Du fikk jobb i VG etter en periode hos Gamer, right? På sett og vis. :-) Etter å ha jobbet i Gamer.no omtrent 2 og 1/2 år, jobbet jeg som freelancer for VG Nett i et drøyt halvt år. Nå jobber jeg fulltid i VG (avisen).
vipewan Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Det kunne jo være greit å få vite litt mer om hva dette går ut på..... og forsåvidt også hva du definerer som å spille mye.... 4 timer /dag ? 8 timer ? 12 timer ? Forventer ikke at du skal legge ut i det vide å brede, men kan jo være greit å vite litt hva man eventuellt går til.....
Erling E. Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 Jeg har greid å finne meg en person nå, så det går bra. :-) Resultaten skal havne i VG torsdag hvis alt går etter planen.
Karmacom Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Jeg spillte AO i 2 år, og laget en bot (en robot / script) som brukes av majoriteten av spillerne i AO (IGN - Inter Guild Networks ). Jeg ble bannet/utestengt fordi jeg ikke var på godfot med en av de ansatte der. IGN brukes forøvrig fortsatt av alle der, inklusive FC selv. ( http://www.monkerud.com ) er hjemmesiden til prosjektet. Jeg vet alt om AO miljøet, og alt jeg ikke burde vite også av de negative tingene, så er vel neppe den rette til å gi "AO" et ansikt hvis du bare er ute etter positive ting. Karma
djorgen Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Heisann. Litt off-topic. Du fikk jobb i VG etter en periode hos Gamer, right? På sett og vis. :-) Etter å ha jobbet i Gamer.no omtrent 2 og 1/2 år, jobbet jeg som freelancer for VG Nett i et drøyt halvt år. Nå jobber jeg fulltid i VG (avisen). Flott. Fint å høre at du har gått den veien jeg "drømmer" om. Skal snart skrive for blog.vg.no. Gleder meg.
fomlepung Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Vær så snill å gi meg linken til denne artikkelen.
B-QL Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 "Da de får presentert skrekkhistoriene VG har gravd frem, hvor enkelte avslører å ha spilt «Anarchy Online» tyve timer i strekk, innrømmer de at det er litt voldsomt" VG link. Ikke mye "gi Anarchy Online-miljøet i Norge et ansikt" her kan man kanskje si....
Solid Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Den var **** kort da. Han trengte ikke en person i det hele tatt egentlig. :
Erling E. Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Skulle gjerne gitt det mer ansikt, men personen som skulle være med i saken trakk seg rett før deadline, så hele "casen" falt bort. Derfor ble saken litt tynnere, og jeg fikk ingen Anarchy Online-spiller. Solid Knight: Den ser bedre ut i avisen enn på nett, men lengden er fordi VG er en tabloidavis. :-) Jeg har skrevet en sak om onlinspill her på Gamer.no som er på 9 sider: http://gamer.no/art.php?artikkelid=5488
Solid Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 (endret) Ja men det går an å overdrive lengden og. Tror det er mange som ga opp å lese den fordi DEN var for lang. Endret 1. februar 2005 av Solid Knight
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå