Tweaky Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Dette er vannvittig irriterendes! Alle spill og dvd filmer hakker regelmessig med 2-3 sekunders mellomrom Reinstalerte windows for en uke siden, da var ikke problemet der.. Det kan umulig ha noe med hardware å gjøre siden jeg kjører konstant 100 fps 1600*1200 i cs og det hakker likevel Bruker Nod32 og sygate, har ikke funnet noe virus Hva kan problemet være?
sixx Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 ram eller skjermkort Jeg tror faktisk ikke det er problemet, han sa jo at det virket helt bra før han reinnstallerte windows. Men jeg hadde et lignende problem. Prøv å legg inn de nyeste driverne til skjermkortet ditt. Da skal det nok virke bra igjen skal du se
Hr. Jenssen Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Last ned Adaware, svensk spyware program. Gratis og skikkelig bra. Det hender ofte at enkelte spyware suger opp minnet ditt. (altså, PC'ns minne ) Om ikke kan det være fordi du har for lite plass på disken hvor du har OS-et ditt installert. Trykk CTRL+ALT+DELETE og se nederst i ruta på "bruk av CPU". Er den på 100%, selv om at du ikke gjør noe (nedlasting, pakking, spilling, etc.) så er det nesten garantert spyware. (Hadde en slik jævel selv en gang, før Adaware kom ut )
Gjest Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Er det disk- eller CD-ROM-aktivitet hver gang det hakker? I så fall tyder det på at DMA ikke er slått på. Sjekk at det ikke er tilfelle i Device Manager / Enhetsbehandler for begge IDE-kanalene.
Ole- Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Forklar litt mer hvordan hakkingen foregår. Har kanskje samme problemet som deg! Jeg har GainWard 6600GT, A64 3400+, 1024mb (Memory Corp PC 3200) ram og 450W strømforsyning. Jeg kjører og 100fps konstant i cs men plutselig hakker bildet BITTELITT(med 3/4/5 sekunders mellomrom), men det er nok til å irritere! Håper noen kan hjelpe oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå