Gå til innhold

MS minnekort i aopen notebook...


erlendbj

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg har kjøpt følgende pc:

 

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5178

 

Den har en port for å sette inn Memory Stick minnekort! Jeg har prøvd å sette inn mitt Sandisk Memory Stick Pro 256MB, men da skjer ingenting, får beskjed om at disken ikke er formattert. Men om jeg formatterer mister jeg vel bildene på? Kanskje slutter den å funke i kameraet etterpå??

 

mvh

erlend

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

 

Jeg har kjøpt følgende pc:

 

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5178

 

Den har en port for å sette inn Memory Stick minnekort! Jeg har prøvd å sette inn mitt Sandisk Memory Stick Pro 256MB, men da skjer ingenting, får beskjed om at disken ikke er formattert. Men om jeg formatterer mister jeg vel bildene på? Kanskje slutter den å funke i kameraet etterpå??

 

mvh

erlend

Jeg har samme maskin og minnekort og har samme problemet. Jeg tror imidlertid det har noe med størrelsen på minnekortet og gjøre. Jeg har et MS kort på 32 MB og det virker som det skal. Jeg har også et MS kort på 256 MB og der får jeg samme feilmelding som deg.

Lenke til kommentar

Tror problemet er at du har pro kort, og ikke bare vanlig memorystick. Har selv en HP-printer som leser ms men ikke ms pro.

 

Såg på en netshop-pc med kortleser blandt annet for ms, og sendte mail om den taklet pro (siden jeg hadde erfaring fra printern :cool: ). De sa at den bare kunne håndtere vanlig ms, ikke pro.

 

Latterlig :thumbdown:

Lenke til kommentar
Tror problemet er at du har pro kort, og ikke bare vanlig memorystick. Har selv en HP-printer som leser ms men ikke ms pro.

Stemmer det...

 

Eksempel: Acer Ferrari 3200 tar memorystick og ikke Memory Stick Pro. Acer Ferrari 3400 tar begge deler.....er rett og slett to forskjellige kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...