Gå til innhold

3d mark 2001 score


Stjernen

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har nettopp kjøpt meg ny pc.

Har følgende oppsett:

 

Athlon 1400, 266 fsb

Asus a7v133-c

Asus v7700pro GTS

IBM 40GB 60GXP

256MB PC133-Ram

 

Har lastet inn de nyeste driverne til via chipsettet og skjermkortet. Fikk da en score på 3952. Ingenting er overklokket. Er dette et bra resultat? Ønsker gjerne svar fra folk med lignende oppsett, som ikke overklokker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-11-16 00:06, hjalle skrev:

Ser helt greit ut, skall du noe vesentlig opp ma du få et 3d skjermkort


Å faen, e eg blitt lurt? Dei i butikken sa at geforce2 GTS var eit 3d skjermkort. Eit godt eit og, for litt over eit år sidan.

 

Frå spøk til revolver, eg har nesten likt oppsett som deg, med forbehold om drivarversjonar/operativsystem. Med dette får eg ca 3600 3dmarks på default test. Det han andre sikkert meinte var at du treng Geforce3 for å score særleg mykje høgare.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-16 00:06, hjalle skrev:

Ser helt greit ut, skall du noe vesentlig opp ma du få et 3d skjermkort


 

Siden når har GTS blitt degradert fra å være et 3D kort?? Dette må være en av de morsomste kommentarene jeg har lest her på lenge.

 

Er enig med at du burde kjøre testen på default for å kunne ha noe å sammenligne med..

Lenke til kommentar

Du skulle nok kanskje fått litt mer enn det med et G2 GTS. I hvert fall ettersom du kjører i 800*600... Husk å bruke de nyeste detonator-driverne. Med Detonator XP driverne har jeg gått opp 600 poeng i alt, noe som må være meget bra på min maskin. Anbefaler selv 22.80 driverne, Har sikkert kommet nyere i skrivende stund.

 

Med 22.80 og overklokka G1 DDR får jeg 3050 poeng. Dette er med en Duron 700@945 MHz, 256 MB Ram og default test.

 

mvh

 

Jo Vaagan

Lenke til kommentar

STJERNEN skriver:"Har nettopp kjøpt meg ny pc.

Har følgende oppsett:

 

Athlon 1400, 266 fsb

Asus a7v133-c

Asus v7700pro GTS

IBM 40GB 60GXP

256MB PC133-Ram

 

Har lastet inn de nyeste driverne til via chipsettet og skjermkortet. Fikk da en score på 3952. Ingenting er overklokket. Er dette et bra resultat? Ønsker gjerne svar fra folk med lignende oppsett, som ikke overklokker."

Dette med 800*600*16. Synes IKKE det er noe å rope hurra for.(MÅ være feil)

 

Kjører selv: Athlon 1400, 266FSB

ECS K7S5A

Creative Geforce2 GTS og får 5182 i 3DMark 2001.

 

 

John

 

[ Denne Melding var redigert av: Jovi60 på 2001-11-21 02:37 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-19 19:44, hjalle skrev:

HVIS DERE ER SÅ GRAUTE DOM AT DERE MÅ HA DET INN MED TESKJE SÅ VAR DET ET GEFORCE 3 KORT JEG MENTE.

PS HVEM ER FJOTT?


 

Du er tosk!!!

 

Gts er ett kongekort!!! (nei har det ikke selv har mx400)

 

Finn ett spill som ikke går på geforce 2 gts!!!

 

så når du klarer å finne det så skal jeg heller begynne å kalle det ett 2d kort jeg oxo :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...