Hr. Jenssen Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 (endret) Gamespot har nå kommet med en preview av dette spillet som sikkert mange kjenner som den 3. i serien. Du finner den her EDIT: Gamepy har også kommet med en preview. (tipper de to sniktittene er temmelig like, menmen ) Gamespy's sniktitt! Endret 25. januar 2005 av MeTa][iC
CPurcell Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Ooioioi! Nå leste jeg nettopp sniktitten på Gamespot. Og det ser veldig bra ut. Nå gleder jeg meg enda mer til SC3 kommer ut. Jeg hadde blitt hypet opp av alle de videoene jeg har lastet ned, og dette bare hjalp til. Jeg har likt begge Splinter Cell spillene som har kommet ut, og denne kommer nok ikke til å bl noe unntak. Takk for linken! Men... Den andre linken du kom med, til Gamespy... Den var til Brothers In Arms... Det var kanskje DENNE du skulle linke til?
Djevlen Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 [iC' date=19/01/2005 : 15:23] (tipper de to sniktittene er temmelig like, menmen ) De var faktisk så forskjellige som man klarer å få dem...
Hr. Jenssen Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Skrevet 25. januar 2005 Men... Den andre linken du kom med, til Gamespy... Den var til Brothers In Arms... Det var kanskje DENNE du skulle linke til? WTF?! Ojoj! En liten lolert fra min side, der ja. Rettet den nå.
TumTum Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Flotte greier! Ign Splinter Cell Team Shadownet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå