Belisarius Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Noen som vet når FB slutter? Har hørt at noen sier i slutten av februar.
Bad_Byte Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Ingen vet (uten om noen få utvalgte i Blizzard), men det spekuleres i starten av feb og at retail kommer 11.feb, men det er som sagt bare spekulasjoner.
haarod Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Ja, som Bad_Byte nevner over så er det ingen som vet. Men hvis vi tenkter på hvor lenge US beta'n varte så vil beta'n slutte i starten av februar, mens retail kommer i butikkhyllene ca. en uke senere.
Sneglen Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Husk at det er forskjell på Final og Open Beta da. Jeg TIPPER Open Beta starter til helga.
riversen Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Husk at det er forskjell på Final og Open Beta da. Jeg TIPPER Open Beta starter til helga. Nei, som sagt i mange tråder tidligere er Final Beta også Open Beta
Gainwardrobe Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 (endret) Jeg har også hørt at spillet slippes den 11 februar... Litt dumt, jeg har sluttet å levle fordi jeg trodde spillet skulle slippes i slutten av januar. Jeg har heller testet ut forskjellige raser og klasser, og jeg må si at druid eller mage er det som frister mest ( jeg har vært paladin på FB så jeg vil prøve en klasse med magi nå... ) Uansett venter jeg spent på en release dato fra blizzard! Endret 21. januar 2005 av Gainwardrobe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå