Gå til innhold

Selvbygd Arcade kabinett


Anbefalte innlegg

Er kanskje ikke rette stedet å poste men poster alikevel.

 

Tenkte bare legge inn en liten notis her om mitt prosjekt.

 

Siden eg intreserer meg for arcade maskiner bestemte eg meg for og bygge en selv, men istede for kun å ha 1 spill på den blir det til og ha en datamaskine i den og kjøre emulator så man får spill alle de gode gamle spillene.

 

 

Har ikke kommet så langt enda med selve maskinen i den, driver fortsatt med og bygge selve kabinettet som ser meget bra ut.

 

Bilde og info på denne siden:

http://www.spillehallen.net/prosjekt/hakon.html

 

 

Om det er flere som syns dette er intresant så legg igjen en notis her, eller på forumet på www.spillehallen.net

der vil eg også komme med info rundt arcaden om det kommer noen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, ok :) i såfall takker :)

 

selve kabinett byggingen skal nok gå bra, men er litt usikker på hvilken tema e skal legge på den etterpå.

Kommer til å farge den helt svart først, og så skal det på bilde på sidene.

Har lyst til å ha bilde på sidene av EDDIE (maskoten til Iron Maiden) som spiller

på en arkade maskine eller liknende, men er usiker på om eg klarer å lalge den. Er spiller ikke kunstner hehe.

 

 

Selve kabinettet vil bli seende ut slik når det er ferdigt

post-153-1106125347_thumb.jpg

Lenke til kommentar

ja skal se om eg får ut det. Problemet er at eg har flytta til sverige og maskinen står i norge. Så må få min onkel til å fullføre den og så frakte den over til sverige. Men når eg får den kan eg begynne poste litt at.

Både informasjon og bilder.

 

 

ja er jo et kabinett :) med en datamskine inni :) hehehe

Lenke til kommentar

har nettopp fått svar på et annet forum angående tema på kabinettet. Har lyst på å ha et stort bilde av maskotten i Iron Maiden (EDDIE) som spiller på arkade maskine eller no, og en som var utrolig intresert i å forsøke tegne det for meg. Håper det blir bra, hadde vert kjempe digg bilde å ha på siden :)

Poster når eg får resultatet

Lenke til kommentar

Virker som om det er flere som har problemer med å registrere seg på forumet på www.spillehallen.net

 

For å registrere seg på forumet:

Gå først inn på forumet. På den siden nesten øverst til høgre fins det en meny.

På et av de alternativene står det BLI MEDLEM. Klikk på den for å registrere seg som bruker eller klikke direkte på denne linken

http://spillehallen.net/phpBB2/profile.php...a811ccf85cc7a89

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...