smeboe Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Skulle spille CS:S i dag, men etter at det stod preparing to play CS:S, stoppa det opp, og jeg fikk feilmeldingen "the steam servers are currently too busy to handle your recuest, please try again in a few minutes" Dette skjedde ikke i de gamle 1.5-serverne... jeg HATER steam !!! Betaler i dyre dommer for å få et mer profesjonelt serversystem, og så har de ikke nok kapasitet?? fy fabian! sikkert mange andre som har prøvd å komme på i det samme tidsrommet (3 timer), noen som har fått samme melding, eller har steam bestemt seg for å stenge meg ute??
Ob3yM3 Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 jeg har ofte fått den meldinga i det siste, men jeg aner ikke hva det kan være. Etter hva jeg har skjønt, så er det når det kommer oppdateringer.
sablabra Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Det kom første gang i dag hos meg ettersom at det har kommet en stor oppdatering i dag. Har sikkert roet deg ned litt i morgen (håper jeg da:) )
Xtrem Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Kill steam! kjøpte spillet i dag, og får ikke spillt det. Hater steam, må det brenne evig i helvete.
smeboe Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 Jah, hadde det gått an å laste ned manuelt også, hadde det vært stor velstand. Men min oppdatering har ikke startet ennå....
Sigga Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Står vel ganske klart... Stem servere er overbelastet, prøv igjen noen timer etterpå.
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Det er de nye oppdateringene som har fått de europeiske serverne til å knele, fikk samme meldingen fra i går kveld fram til i formiddag, men alt funker fint nå!
Sneglen Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 http://www.steampowered.com/status/status.html -- Alt skulle fungere bra, slik jeg forstår det, hvorfor det ikke gjør det vet jeg ikke, men irriterende er det ihvertfall...!
danilovic Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Dette skjedde ikke i de gamle 1.5-serverne... jeg HATER steam !!! Betaler i dyre dommer for å få et mer profesjonelt serversystem, og så har de ikke nok kapasitet?? fy fabian! Hvor mye betaler du?
oddis89 Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Skulle spille CS:S i dag, men etter at det stod preparing to play CS:S, stoppa det opp, og jeg fikk feilmeldingen "the steam servers are currently too busy to handle your recuest, please try again in a few minutes" Dette skjedde ikke i de gamle 1.5-serverne... jeg HATER steam !!! Betaler i dyre dommer for å få et mer profesjonelt serversystem, og så har de ikke nok kapasitet?? fy fabian! sikkert mange andre som har prøvd å komme på i det samme tidsrommet (3 timer), noen som har fått samme melding, eller har steam bestemt seg for å stenge meg ute?? jeg oxo har samme problemet. det begynte i går men det har ikke gitt seg jeg kommer fortsatt ikke inn. etter to dager . prøvde hver eneste time i går men kom fortsatt ikke inn. bruker Xfire de samme serverne? kan jo bruke det. KILL STEAM
SvennAndre Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Må være bare meg som aldri har hatt noen problemer med steam
oddis89 Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 er steam sine servere nede eller noe sånt?? internettsiden fungerer jo ikke. kommer ikke inn på CS:S (har ikke prøvd 1,6 da). noe rart som foregår her azz.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå