Gå til innhold

[GTA]Hjelp til oppdrag i SA


Anbefalte innlegg

Hei! fikk gta:sa til jul.. har ikke spilt det så veldig mye, men litt spilling har det jo selvfølgelig bitt.. har klart meg greit gjennom de fleste oppdragene hittil, men har stoppet opp på oppdraget til Zero som heter supply lines(oppdraget hvor duu skal fly et modellfly gjennom byen.. kjempevanskelig!!

Noen tips hadde vært kjempefint :)

 

PS: Må bare si at san andreas er kongespill!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Supply lines er vel kjent for å være et av de vanskeligst oppdragene på San Andreas.

 

Et lite tips er å begynne med de to som kjører på en motorsykkel. Det er denne som er mest avgjørene for om du klarer oppdraget eller ikke, ettersom det er en stor sannsynlighet at du vil bli skutt ned av han bak på sykkelen. Klarer du å kverke dem, blir alt mye mindre frustrerende. Bare pass på å hold kontroll på flyet hele tiden. Hvis du krasjer mister du mye tid, dvs. du mister mye bensin. Og jeg kan love deg, du trenger hver dråpe. En klassiker er at du går tom rett før du kommer fram til landigsplassen på taket på slutten av oppdraget.

Lenke til kommentar
<TvK> Skrevet 18/01/2005 : 02:56

  Supply lines er vel kjent for å være et av de vanskeligst oppdragene på San Andreas.

 

Et lite tips er å begynne med de to som kjører på en motorsykkel. Det er denne som er mest avgjørene for om du klarer oppdraget eller ikke, ettersom det er en stor sannsynlighet at du vil bli skutt ned av han bak på sykkelen. Klarer du å kverke dem, blir alt mye mindre frustrerende. Bare pass på å hold kontroll på flyet hele tiden. Hvis du krasjer mister du mye tid, dvs. du mister mye bensin. Og jeg kan love deg, du trenger hver dråpe. En klassiker er at du går tom rett før du kommer fram til landigsplassen på taket på slutten av oppdraget.

 

helt riktig.....noen råd til:

du burde ta dem på første forsøk, ellers går det ikke(du kan misse på et forsøk uten at du taper)... men ikke stup mot dem, da kan det hende at du ikke treffer dem, også må du snu og bruke mye fuel på det.

Fly ned i gata et lite stykke bak dem og få kontroll på flyet slik at det går rett frem også skyter du når du mener du er nerme nok.

Lenke til kommentar

jeg prøvde meg på det oppdraget flere ganger, med forskjellige kombinasjoner av biler og sykler jeg ødela.

 

den jeg syntes fungerte best var:

 

1 - bilen som står parkert rett utenfor parken, der man begynner oppdraget

 

2 - Den bilen som er litt lengre oppe i gata

 

3 - sykkelbudet

 

4 - bilen i sentrum

 

5 - motosykkelen (for den er nærmest zero sin butikk :yes: )

 

men pass på at du ikke bruker for mye bensin, for du må fly tilbake til zero etter du har ødelagt bilene og syklene.

Endret av bobjan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...