Gå til innhold

Levealderen og komplikasjoner ved "boling"


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv om man bør unngå mest mulig av pille inntak...

Gjelder det samtlige stoffer? Stoffer som vitaminer, mineraler etc.

Hvis man dropper grønnsaker/frukt siden man bruker piller vil jeg si det er litt skummelt siden man senker terskelen for andre ting. F.eks at man starter med stack deretter russere. Dette er jo litt på spissen, men merker på meg selv at jeg ikke har samme tanker om f.eks stack og testo forhøyende midler som jeg hadde før jeg starte å spise piller for alt av mineraler+++

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg leste et intervju av en kroppsbygger (som forresten er død) og der forklarte han ganske detaljert hvor langt byggerne vil gå. Han visste om flere som var mannlige horer for å få råd til all dopen. De brukte masse dop i tillegg til boler, f.eks kokain. De hadde veldig lite penger siden alt gikk til dop og manager

Lenke til kommentar
Jeg leste et intervju av en kroppsbygger (som forresten er død) og der forklarte han ganske detaljert hvor langt byggerne vil gå. Han visste om flere som var mannlige horer for å få råd til all dopen. De brukte masse dop i tillegg til boler, f.eks kokain. De hadde veldig lite penger siden alt gikk til dop og manager

Så sant, så sant! :(:cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...