Bombefar Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Jeg sliter med lavt signal på mitt trådløse nettverk. Jeg lurer på ulike antenner man får kjøpt. Skal disse kobles til routeren eller PCen? Hvilke tilkoblinger må jeg ha på router/PC?? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300374&cks=PLC jeg tenkte på denne, men siden jeg ikke vet hvordan eller hvor den skal kobles til har jeg ikke bestemt med. takker for svar
sofTest Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Ekstra antenner kan koblet til både routere og trådløse nettverkskort, forutsatt at at det på disse er mulig å erstatte eksisterende antenner, eller å sette på ekstra antenner. Siden du ikke gir noen opplysninger om hvilket utstyr du har, så blir det umulig å si noe om dine muligheter. Den antennen som du linker til har, som det står på siden, kontakter for RP-SMA, TNC og MMCX.
Bombefar Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 OK. da får jeg se om jeg får byttet det kortet jeg har og få kjøpt ett med avtagbar antenne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå