Gå til innhold

hjelp til sammensetning av pc!


Anbefalte innlegg

jeg har nettopp bestilt en data til ca. 20 000 og delene kommer til uka. jeg er en gutt på 16 år og faren min jobber med data så det var planlagt at han skulle sette den sammen, men varenekommer senere enn antatt og faren min reiser til utlandet til uka og så det er mest antaglig at han ikke får mulighet til å bygge den.

 

problemet mitt er da at jeg trenger noen til å sette datan sammen for meg. vil betale noen proffesjonelle til å gjøre det og med garanti for at ting ikke blir ødelagt.. vil ikke lege datan min i feil hender, men de som jobber med det setter jo ikke sammen med mindre det er en bestilt ferdig bygget data fra dem.

 

en kompis av meg lot en annen kompis sette den sammen og han hadde ikke festet komponentene ordentlig så komponenter til 10 000 brant opp! jeg vil helst ikke ha den situasjonen. jeg har selv minimal peiling på data :no:

 

noen som har noen råd til meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta utfordringen!

 

Har selv aldri gjort dette, men har bestilt alle deler og skal gjøre det.

 

Det finnes veldig mange fine guider for hvordan du setter sammen en pc. Hardware har en flott guide her.

 

Lurt å investere i et antistatisk armbånd og følge rådene i guiden. Tror du klarer dette fint. Søk eventuelt på google og finn flere guider.

 

Har som sagt ikke gjort dette selv enda, men har lest mange guider og tips. Det ser ikke ut til at det skal være så vanskelig så lenge du er forsiktig. Datadeler tåler endel mer enn man tror.

 

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...