Gå til innhold

hvordan betaler man for WoW p. Måned ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har et spørsmål jeg.. mora mi (som jeg skal låne) har skandia bank Visa.. men det funker ikke å bestille noe via internett med kortet, da betyr det at jeg kan ikke spille WoW med kortet? selv om kortet har visa?

Du kan ikke betale wow hvis du ikke kan bestille fra nettet med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
faen.. Vil ikke bruke paypall.. paypal suger.. de snylter deg.

... ok :roll:

Når det gjelder "kontantkort" er det vel ingen steder hvor dette bekreftes / avkreftes om det selges i Norge. Iallefall ikke som jeg har sett. Til sammenlikning har Starwars Galaxies også denne løsningen, men disse kortene selges ikke i Norge. Jeg vet ikke hvordan det er med norske Anarchy Online?

Ellers må man vel bare forholde seg til informasjon publisert av Blizzard om betalingsmåter i bl.a. USA. Merk! Dette er ikke bekreftet for Europa, og er dermed ikke en beskrivelse av betalingsmåter for Europa.)

Will there be multiple methods of payment besides just credit cards?

Yes, we plan to support a range of payment methods. In the initial launch regions of North America, Australia, and New Zealand, customers will be able to pay their subscription fees by major credit card, PayPal, and pre-paid game cards. Payment methods in other regions will be announced at a later date.

Endret av AndyG
Skrevet

AndyG, ikke quote fra wordofwarcraft.com.

Den er for US.

Thundergot har selv sagt (flere ganger) at de snart skal komme med en liste over hvordan Europa kan betale.

Skrevet
Alle banker har visa, problemet er at man må være 18 år for å få ekte visa kort.

--------

Er du under 18 så må foreldre signere sammen med deg.

Ja, det stemmer. Alle kan få VISA hvis foreldrene skriver under på det. Det er vel det som er sagt tidligere her også, så vidt jeg vet.

Feil complexion, du kan ikke få visa hvis du er under 18 år, da disse kortene kan brukes til å handle på kreditt.

Du kan få visa electron fra du er 15, hvis foresatte skriver under.

hvordan har det seg at jeg fikk mitt visa(ikke visa electron men ekte visa) når jeg var 17 da?

Skrevet
Alle banker har visa, problemet er at man må være 18 år for å få ekte visa kort.

--------

Er du under 18 så må foreldre signere sammen med deg.

Ja, det stemmer. Alle kan få VISA hvis foreldrene skriver under på det. Det er vel det som er sagt tidligere her også, så vidt jeg vet.

Feil complexion, du kan ikke få visa hvis du er under 18 år, da disse kortene kan brukes til å handle på kreditt.

Du kan få visa electron fra du er 15, hvis foresatte skriver under.

hvordan har det seg at jeg fikk mitt visa(ikke visa electron men ekte visa) når jeg var 17 da?

Da har banken gjort en feil.

Jeg har selv jobbet i bank....

Skrevet

Banken har ikke gjort feil og til å ha jobbet i bank så virker det som du har rimlig lite peiling på dette ettersom jeg kjenner mange folk som er under 18 og har visa. Det er absolutt ikke noe problem å skaffe seg. Sender mail til bank for å få avsluttet denne latterlige diskusjonen nå.

Skrevet

Mulig du har jobbet i bank, men da må det være lenge siden. Jeg fikk mitt VISA-kort (fullverdig VISA) da jeg var 16 - med mine foreldres underskrift selvsagt. Jeg fikk VISA Elektron da jeg var 15, men oppgraderte det til fullverdig VISA da jeg var 16. Det er altså snart fem år siden nå.

Det er også flere andre som bekrefter at man kan få VISA fra før man er 18, så lenge man har underskrift av foreldre.

Skrevet
Generell regel er uansett at verge® må signere dersom en ønsker å søke

Visakort før man er 18 år.

Rett fra mail der jeg spurte hvordan man fikk tak i Visa(ikke electron) før man er 18.

Skrevet
AndyG, ikke quote fra wordofwarcraft.com.

Den er for US.

Thundergot har selv sagt (flere ganger) at de snart skal komme med en liste over hvordan Europa kan betale.

Jeg vet ikke om du leste innlegget mitt, men jeg skrev selv at det gjelder bl.a. USA. Dette står det også i sitatet jeg la med ;)

Vet derfor at det ikke gjelder Europa, men mener man burde kunne forvente liknende løsninger.

Skrevet

Selv om jeg tror at de som leser innlegget burde få med seg at det er snakk om betalingsmåter utenfor Europa, har jeg laget en "advarsel" med fete typer ;)

Skrevet
Hvilken bank får dere VISAet fra?

.... Visa Electron er et ungdomskort som kan fåes fra du er 15 år....

Dette er feil! Jeg fikk mitt Visa Electron når jeg var 13.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...