Gå til innhold

Hvilken XBOX Kontroller er den beste?


Barry White

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har kjøpt meg XBOX, og da fulgte det med en Controller S:

 

xbox_controller_s3b.jpg

 

Jeg tenkte økonomisk, og kjøpte 3X Logitech Compact Controller:

 

963310-0914_stor.gif

Grusomt. Man kommer borti den svarte og hvite knappen HELE tia og tommelen glir av konstant. Derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe tre nye. Men det finnes jo et hav av kontrollere der ute. Jeg synes Controller S er god, så jeg lurer litt på om jeg skal bare kjøpe 3 sånne til.

 

Men de andre valgene er:

Precision

precision_controller01.jpg

Det som sies å være bra med denne er grepet.

 

Stor Jævel (Dette er velg orginalen som ble lansert før Controller S)

xbox_controller_stor.jpg

Her er hvite og svarte knappen oppå, og det er jo greit.

 

Andre kontrollere:

http://www.xbreporter.com/xbox_controllers.php

 

Er det noen jeg ikke har tatt med?

 

Artikler om hvem som er best osv. Mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har den lille og den "store jævelen". Begge er egentlig bra. Den store er gått ut av produksjon for lenge siden så den får du kun tak i brukt vil jeg tro.

 

Har lest flere tester og konklusjonen er vel i de fleste tilfeller at originalkontrollene er de beste.

Lenke til kommentar

Den store jævelen...

 

Jeg kjøpte en S- versjon for evigheter siden (Sikkert 1 1/2 år), etter å ha lest om hvor "fantastisk komfortable og ergonomiske" de var sammenlignet med de originale "klumpete üverschvære krampefremkallende beista" (Som jeg, vel å merke, aldri hadde sett på som ukomfortable)... Og det var noen som mente at de var bedre til visse typer spill etc.

 

Jeg brukte S-en omtrent en ukes tid, med en falsk overbevisning om at den var bedre/ som et forsøk på å bli vandt til den... Den har ikke blitt brukt siden

(Men dette med S vs Orignal er åpenbart en smakssak)

 

Jeg har ikke noen særlig erfaring med andre kontrollere :hmm:

Endret av Nymfo- Olga
Lenke til kommentar

Jeg har hatt den store jævelen, eller "batmanstikka" siden xboxen min var ny og har blitt mest vant til den.

 

Kjøpt en kontroller S jeg også, men ikke blitt riktig overbevist. Ikke blitt helt fortrolig med plasseringen av knappene. Derfor bruker jeg den store jævelen mest.

 

Har på en tidligere spillemaskin (PS1) kjøpt billige kopier av kontrollere. Disse ble liggende i skuffen, og jeg gjør ikke det igjen..

Lenke til kommentar

Den originale kontrollen Xboxen kom med de første årene var det som gjorde at jeg ikke kjøpte Xbox. Maken til ekkel, klumpete svær jævelskap skal man lete lenger etter. For de av oss som er vant til PS2-kontroller er det omtrent umulig å spille Xbox med original kontroller.

 

Nei, S Controller er det eneste jeg kunne tenke meg å spille Xbox med - bortsett fra en skikkelig PS2-kontroll.

Lenke til kommentar

hei igjen, supert med så masse tilbakemeldinger! Siden den store jæveln ikke er i stock lenger, står jeg litt mer mellom precision og controller s. Ingen som vet av noen vs. tester på disse? Ellers mottas flere meninger med takk!

 

Du har jo alltids denne da:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...ogames&n=507846

Endret av foilltank
Lenke til kommentar

Har prøvd et par sånne rare tredje parti kontrollere og vil fortsatt si at orginale Controller S er suveren, ved mindre du vil ha trådløse... Problemet med denne er jo at den er skamdyr bare for at M$ har merket sitt på den.

 

Og foresten så vil jeg si at den lille orginale er bedre enn den store uansett hvor store eller små hender du har. Brukte den før, men ble frelst på et LAN. Det er jo tross alt en grunn til at den store har gått ut av produksjon!

 

EDIT: Kom på dette rett etter jeg postet, du trenger vel ikke så ekstremt bra kontroller til vennene dine så lenge du passer på å ha den beste ;)

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...