DarkShadawg Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 (endret) Lyden i Hl 2, Css, hl2dm sluttet å virke etter jeg lastet ned garrys mod ! Den funker til alt annet enn de spilla og jeg har sjekka audio innstillingene inne på spillet. Noen som har peiling på hva det kan være? (har prøvd å restarte spillet og pc'n..) Edit: Nå har jeg slettet alt som har med hl2 å gjøre for å så restarte hele dritten om igjen. Lyden er fortsatt borte i alt valve-relatert! Endret 18. januar 2005 av DarkShadawg
Freak627 Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 høres ikke bra ut prøv å formater pc,en din å skjekk om det hjelper.
DarkShadawg Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 Jeg fant det ut! Det viste seg at problemet ikke lå i garrys mod men selve lydinnstillingene.. Leste på et forum at half life 2 kan slite med 5.1 høyttalere så jeg satte den bare på stereo og da funka lyden
Smeltelim Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 hvordan 5.1 sett har du? jeg har Logitech Z-640 og trengte bare trykke på en knapp som heter "matrix" på center høytaleren så funket det....
DarkShadawg Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Har Genious 5.1 høyttalere, ikke akkurat så mange knapper eller innstillinger... Har satt opp høyttalerne sånn at jeg ikke merker forskjell på stereo eller sorround uansett.
Hr. Jenssen Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 høres ikke bra ut prøv å formater pc,en din å skjekk om det hjelper. Nå har han jo funnet ut hvordan han skal gjøre det, men uansett må jeg få lov til å svare. Herregud! For en idiotisk strategi! Formatere PC'n fordi spillet ikke vil fungere?! Noen gang hørt om "Legg Til/Fjern Programmer"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå