Gå til innhold

Ekstern skjerm til Aopen 1557


k-nut

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har en Hyundai Q17s lcd-skjerm stående som jeg gjerne vil koble til min bærbare pc. Det går greit å få til "utvidet skrivebord", men jeg vil gjerne få til å bruke den eksterne skjermen som primærskjerm når jeg skal arbeide på skrivebordet. Pcen har jo en egen knapp som visstnok skal veksle mellom skjermer, men ingenting skjer når jeg trykker på den.

 

Er det noen som vet hvordan jeg kan få til dette? Jeg fikk det til en gang enten ved hjelp av Powerstrip eller av Ultramon, men jeg vil helst ha det litt enklere.

 

mvh,

Knut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ifølge help-fila så er er FN+F3:

Switches display output between the notebook LCD, an external monitor and both the notebook LCD and external monitor.

 

Men ingenting skjer når jeg trykker på den. Trengs noe spesiell programvare eller driver?

 

Knut

Lenke til kommentar

Løsningen på ditt problem er vel å gå innpå egenskaper på desktopen og gå inn på innstillinger, trykke på den andre skjermen og velgeutvid på denne skjermen eller noe slikt ;)

 

Men jeg vil koble en ekstern skjerm på min bærbare, slik at jeg slipper å bruke skjermen, har også en Aopen 1557GLS. Får bare til å utvide desktopen, ikke det samme skjermbilde på begge liksom...

 

Noen som vet?? :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...