nree Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 (endret) Hei... jeg har Condition Zero cd-key så jeg tenkte jeg skulle instalere noen andre spill også som følger med men hvordan kan jeg de da spillene jeg ikkje har innstalert ikkje ligger på steam lista mi? Endret 15. januar 2005 av goggen90
co2 Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 kan du omformulere det litt? -Du vil installere noe som ikke ligger på lista`?
nree Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 kan du omformulere det litt? -Du vil installere noe som ikke ligger på lista`? jepp!
.tomf Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 (endret) Kan du ikke sette inn noen punktum og komma? edit:De som du vil installere, høyreklikk på dem, og klikk install/purchase. Endret 16. januar 2005 av t0mm3n^_
nree Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Skrevet 17. januar 2005 (endret) Kan du ikke sette inn noen punktum og komma? edit:De som du vil installere, høyreklikk på dem, og klikk install/purchase. sette inn punktom og komma??? EDIT Som det viser på bildet er det bare 3 "spill" jeg ikkje har instalert men det stemmer ikkje for det er jo hauger med flere spill på steam ein disse og da jeg går i Browse Games kommer det at jeg må kjøpe Half Life 2 for og kunne instalere day og Defeat 1 og dette er vertfall tull! Endret 17. januar 2005 av goggen90
Rodwelt Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Hvilket spill er det egentilg du vil instalere?
nree Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Skrevet 22. januar 2005 Hvilket spill er det egentilg du vil instalere? day og Defeat
Dʋgɢtung Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 (endret) Det kommer vel en ny versjon av Day of Defeat snart tror jeg, og den må man kjøpe. Den vil ikke være gratis etter det jeg har sett. Den gamle versjonen vet jeg ikke om man får spilt via Steam. Endret 22. januar 2005 av Complexion
Wyldelife Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Sjekk i browse games og kjøp det, det står "Purchase"
Tim Pop Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Day of Defeat: Source kan man idag kjøpe i Half Life 2: Silver pakken som kun ligger tilgjengelig på nettet. Dod: S vet jeg ikke når kommer, men jeg spekulerer veldig i neste måned (februar). Det vanlige Day of Defeat er ute nå, er gratis og du kan kun spille det via Steam. Du bare legger det til på vanlig måte.
nree Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Skrevet 22. januar 2005 Day of Defeat: Source kan man idag kjøpe i Half Life 2: Silver pakken som kun ligger tilgjengelig på nettet. Dod: S vet jeg ikke når kommer, men jeg spekulerer veldig i neste måned (februar). Det vanlige Day of Defeat er ute nå, er gratis og du kan kun spille det via Steam. Du bare legger det til på vanlig måte. Ja men de er de som ikkje går
Tim Pop Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Da aner jeg ikke hva som er galt. Sjekk et Steamforum eller noe sånt..
Fugee Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 du bra snakke norge! vi venn bli... chatte med du vil! ha gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå