Gå til innhold

Kommer ikke inn i HL2


Anbefalte innlegg

Kjøpte spillet fra source, installerte det (tok 2 timer). Når jeg skal prøve å spille det kommer jeg ikke inn i selve spillet. Jeg kommer til et uklart bilde der det står loading. Der står den helt i ro. Noen som vet hva problemet kan være?

Sitter på en 2 mbit fra ngt og har en 2,6 ghz intel med radeon 9700pro, 512 mb ram

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte spillet fra source, installerte det (tok 2 timer). Når jeg skal prøve å spille det kommer jeg ikke inn i selve spillet. Jeg kommer til et uklart bilde der det står loading. Der står den helt i ro. Noen som vet hva problemet kan være?

Sitter på en 2 mbit fra ngt og har en 2,6 ghz intel med radeon 9700pro, 512 mb ram

jeg har samme problemet. har du fiksa det?

Lenke til kommentar
Kjøpte spillet fra source, installerte det (tok 2 timer). Når jeg skal prøve å spille det kommer jeg ikke inn i selve spillet. Jeg kommer til et uklart bilde der det står loading. Der står den helt i ro. Noen som vet hva problemet kan være?

Sitter på en 2 mbit fra ngt og har en 2,6 ghz intel med radeon 9700pro, 512 mb ram

Det er jo mulig den faktisk loader da, og du bare må smøre deg med tålmodighet :p

 

Mener å huske det var endel stress med den aktiveringa, godt mulig det er det som skjer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...