Gå til innhold

Thermaltake 480W vs Tagan 480W


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt veldig mye bra om denne strømforsyningen. Hvis du leser testene prisguiden linker til så finner du ikke en eneste test hvor den kommer dårlig ut. Den koster riktignokk en hundrings mer enn den thermaltake psu-en men den er nokk verdt det;) Den er 20 W kraftigere også.

 

Det finnes en egen kategori for strømforsyninger så derfor flytter jeg tråden bort der.

Lenke til kommentar

Hva er det 24-pins brukes til?

 

Tar man en titt på produktinformasjonen ser man neders over oversikten av kabler at det følger med s-ata kabal. Tidligere fikk man gratis s-ata kabel hvis man sendte en mail, men den ser nå ut som det er standard

 

edit: fant ut det med 24-pins, er vel ikke verre enn å kjøpe en konvertor :hmm:, men jeg er enig i at det er slappt hvis det ikke følger med.

Lenke til kommentar

24-pins brukes til feks nforce 4

 

Edit: men for å holde meg til topic vil jeg si at den tagan PSUen klarte glatt å kjøre 3dmark05 med dual Intel oppsett i 24 timer, tror det var sli og faktisk.

Sto i en test jeg leste for en stund siden.

Endret av Dario
Lenke til kommentar

Det følger med en 4 pins kabel til hovedkort så jeg regner med at man slår 20-pins pluggen og 4-pins pluggen og får man en 24-pins....

 

Edit, bør kansje gjøre research før jeg poster heller :) Det er noe som heter 24-pins EPS, er det den dere tenker på. Er ikke den for dual prosessor systemer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...